توافقنامه همکاری فاوا رضوی با فینوداد بانک ملی امضا شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۹۵۸۸
توافقنامه همکاری فاوا رضوی با فینوداد بانک ملی امضا شد

شرکت فناوران نوآور سداد (فینوداد) به عنوان مرکز نوآوری بانک ملی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی (فاوا رضوی) با هدف ارائه خدمات نوآور و تسهیل کننده به زائرین حرم امام رضا(ع) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، تفاهم‌نامه همکاری شرکت فینوداد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی در خصوص همکاری مشترک راه‌اندازی آکادمی فناوری نوین، سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها، هدایت و تجمیع تراکنش‌ها، زنجیره تامین،‌ طرح جامع زائر و همکاری‌های دیگر به امضای مدیران عامل شرکت فینوداد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی رسید.

سید امیر حسین شبیری مدیرعامل فینوداد (مرکز نوآوری بانک ملی) گفت: این تفاهم‌نامه با هدف فعال‌سازی توانمندی بانک ملی درحوزه ارائه خدمات با رویکرد فناوری‌مالی به آستان قدس و استفاده از بازار و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که در آستان وجود دارد امضا شده است. مجموعه فینوداد به عنوان مرکز نوآوری بانک ملی با هدف تزریق نوآوری فینتکی به سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف باپشتوانه بانک ملی فعالیت می‌کند،‌ آستان قدس نیز به عنوان یکی از سازمان‌های مهم کشور که با سی میلیون زائر ارتباط دارد، درواقع با این هدف ما تصمیم گرفتیم که یک سری خدمات خاص مبتنی بر فناوری و نوآوری را از سمت بانک ملی به آستان قدس ارائه بدهیم قطعا راه‌اندازی سوپر اپلیکیشن خدمات‌دهی به زائرین حرم رضوی، همکاری در حوزه‌های فناوری مانند هوش مصنوعی و بلاکچین در دستورکار طرفین هست و انشالله که تجربه‌ی بهتری را بتوانیم با همکاری با آستان برای زائرین حرم رضوی به همراه بیاوریم که یک تجربه لذت بخش در واقع سفر به مشهد را داشته باشند و بتوانند سرویس‌های بهتر و متنوع تری را دریافت بکنند.

در ادامه مهرداد تقی‌زاده‌حریریان مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات وارتباطات رضوی (فاوا رضوی) گفت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و مشارکت هر دو مجموعه در حوزه‌های دانشی و فناوری‌های مالی، بیمه و خدمات قابل ارایه دو شرکت منعقد گردیده است.

در خصوص خدمات نوآورانه امید است از ظرفیت‌های زیرساخت، نرم‌افزاری و... هر دو مجموعه جهت توسعه و ارایه خدمات با سطح بالاتر به مشتریان و شرکت‌های دریافت‌کننده خدمات، استفاده گردد. چشم‌اندازی در خصوص ایجاد و تعریف پروژه‌های در ارایه خدمات والاتر به مشتریان هر سطح از خدمت متصور هستیم.

در خصوص ارایه خدمات به زایرین محترم امام رضا(ع) برنامه توسعه‌ای از قبیل ایجاد خدمات منحصر‌به‌فرد به زوار گرامی از لحظه تصمیم جهت شرف‌یاب شدن به شهر مقدس مشهد، تهیه برنامه سفر، حضور در شهر مشهد و دریافت خدمات مورد انتظار و لازم و بازگشت به مبدا در دستور کار با توجه به ظرفیت‌های طرفین قرارداده شده است.

مواردی از قبیل راه‌اندازی آکادمی تخصصی مشترک طرفین، بررسی و سرمایه‌گذاری در استارت آپ ها، ایجاد باشگاه مشتریان منحصر به فرد طرفین، توسعه محصولات نوآورانه از موارد سرفصل این تفاهم‌نامه است که با توجه به تایید طرفین در دستورکار قرار داد.