سرمربی ایتالیایی در یک قدمی نیمکت چلسی

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۵۶۰
سرمربی ایتالیایی در یک قدمی نیمکت چلسی

چلسی به دنبال جایگزینی مناسب برای مائوریسیو پوچتینو می‌گردد و اعضای هیئت مدیره در مورد انتصاب انزو مارسکا به عنوان سرمربی این تیم اتفاق نظر دارند.

مائوریسیو پوچتینو هفته گذشته پس از کسب مقام ششم در لیگ برتر با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرد و چلسی در حال مذاکره برای انتصاب انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی، به عنوان جانشین او است. این مربی ایتالیایی ۴۴ ساله در ژوئن ۲۰۲۳ هدایت روباه‌ها را برعهده گرفت و آنها را با کسب عنوان قهرمانی در چمپیونشیپ به لیگ برتر بازگرداند. مارسکا به انتقال به چلسی علاقه‌مند است و مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. روبرتو دی‌زربی و توماس فرانک نیز در لیست چلسی بودند و به طور کامل رد نشده‌اند اما کل باشگاه در این مورد اتفاق نظر دارند که مارسکا انتخاب درستی است.

به گزارش خبرورزشی، لستر به دنبال غرامت ۸ تا ۱۰ میلیون پوندی برای مارسکا است و انجام شدن معامله به تمایل چلسی برای پرداخت چنین هزینه‌ای بستگی دارد. با این حال آنها مصمم هستند که در روزهای آینده در مورد قیمت به توافق برسند.

این مربی ایتالیایی عمدتاً توسط مدیران ورزشی پل وینستنلی و لارنس استوارت از فهرست نهایی چهار نفره در هفته گذشته انتخاب شد. بهداد اقبالی نیز که یکی از مالکان باشگاه است، برای رسیدگی به این موضوع به لندن رفته بود. آبی‌ها بر این باورند که مارسکا به ساختار باشگاه می‌خورد و به شدت تحت تأثیر اطلاعات او از تیم قرار گرفتند.

سابقه کار او به عنوان دستیار گواردیولا نیز نکته مثبتی است و اعضای هیئت مدیره او را با میکل آرتتا، یکی دیگر از دستیاران گواردیولا، مقایسه می‌کنند.

ارسال نظر