رونمايي از محصول جديد شركت اطلاع‌رساني و آموزش بورس

۱۴۰۳/۰۳/۱۵ - ۲۳:۴۲:۵۶
کد خبر: ۳۱۳۹۵۶

| «صنعت بهادار» جديدترين محصول رسانه‌اي شركت اطلاع‌رساني و آموزش بورس براي پيگيري و واكاوي چالش‌هاي صنايع ايران، رونمايي شد.

آموزش بورس| «صنعت بهادار» جديدترين محصول رسانه‌اي شركت اطلاع‌رساني و آموزش بورس براي پيگيري و واكاوي چالش‌هاي صنايع ايران، رونمايي شد.
برنامه اينترنتي «صنعت بهادار» جديدترين محصول رسانه‌اي واحد توليد و برنامه‌سازي شركت اطلاع‌رسا ني و آموزش بورس است كه با هدف پيگيري و بازگو كردن چالش‌ها و مشكلات صنايع با استناد به آمار و ارقام، تهيه و منتشر مي‌شود.
اين برنامه در تلاش است با دعوت از ذينفعان مختلف از جمله مسوولان، توليدكنندگان و كارشناسان حوزه توليد و بازار سرمايه، نگاه ريشه‌اي به چالش‌هاي صنايع مختلف كشور داشته باشد و راهكاري براي برون‌رفت از وضعيت موجود آنان، ارايه بدهد.
«صنعت بهادار» برنامه‌اي گفت‌وگو و مناظره محور به تهيه‌كنندگي اميرحسين سيفي‌پور است كه اجراي آن را نويد خاندوزي، مجري و كارشناس بازار سرمايه بر عهده دارد.
همچنين در راستاي افزايش كيفيت محتواي برنامه و پس از انتشار فراخوان همكاري و بررسي رزومه‌هاي موجود، سردبيري برنامه «صنعت بهادار» با مشاركت تيم تحليل كارگزاري صنعت و معدن به سرپرستي علي اسكيني، مدير تحليل و سرمايه‌گذاري كارگزاري مذكور، انجام مي‌شود.
اولين قسمت برنامه «صنعت بهادار» با موضوع چالش‌هاي قيمت‌گذاري دستوري در صنعت خودرو با حضور مصطفي ميرسليم، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، ابراهيم آقاپور، معاون معالي و اقتصادي گروه صنعتي ايران‌خودرو، آلبرت بغزيان، رييس سابق هيات تجديدنظر شوراي رقابت، قادر معصومي خانقاه، مديريت نظارت بر بورس‌هاي سازمان بورس و محمدامين قهرماني، معاون ناشران و اعضا بورس تهران برگزار و تهيه شده است.

ارسال نظر