هشدار جدی درباره استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی

۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۳۱۴۱۶۸
هشدار جدی درباره استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی

یک عضو کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری گفت: استفاده از وسائل و امکانات دولتی و موسسات وابسته به دولت برای هرگونه فعالیت تبلیغاتی انتخابات جرم است.

یک عضو کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری گفت:  استفاده از وسائل و امکانات دولتی و موسسات وابسته به دولت و موسساتی که به هر میزان از بودجه عمومی استفاده می کنند، برای هرگونه فعالیت تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری جرم است.

به گزارش خبرآنلاین، عضو کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری در گفتگویی ویدئویی گفت: بر اساس ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری استفاده از وسائل و امکانات دولتی و موسسات وابسته به دولت و موسساتی که به هر میزان از بودجه عمومی استفاده می کنند، برای هرگونه فعالیت تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در اختیار قرار دادن وسائل و امکانات در این حوزه ممنوعیت دارند و اقدام کننده چه استفاده کننده باشد و چه کسی که در اختیار قرار می دهد، عملش مجرمانه است.

وی افزود: همچنین با استفاده از همین حکم؛ همه رسانه ها، خبرگزاری ها و سایر مجموعه هایی که امکانات تبلیغاتی و رسانه ای دارند و منتسب به دولت یا موسساتی که به هر میزان از بودجه عمومی استفاده می کنند، باید مراقبت کنند که امکانات خود را در اختیار نامزدها برای فعالیت های انتخاباتی قرار ندهند چون این عمل هم مجرمانه است.

ارسال نظر