نام همسر سعید جلیلی چیست؟ او کیست؟ + عکس

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۵۷۴
نام همسر سعید جلیلی چیست؟ او کیست؟ + عکس

فاطمه سجادی پزشک عمومی است. او و سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳، جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد و انتخاب میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم کشیده شد. مسعود پزشکیان که همسر خود را از دست داده است در این ایام اغلب به همراه دخترش در گردهمایی‌ها و سفرهای استانی، حضور می‌یافت، اما خبری از همسر سعید جلیلی نبود.

به گزارش فرارو، چندی پیش نیز در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا خانواده نامزدهای ریاست جمهوری در آن شرکت می‌کنند، غیبت همسر سعید جلیلی در این برنامه مورد توجه قرار گرفت. سعید جلیلی در این برنامه امیرحسین ثابتی را به عنوان نماینده خود فرستاد.

فاطمه سجادی جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ که جلیلی در آن‌ها نامزد ریاست جمهوری شده بود، نیز حضور چشمگیری نداشت.
دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. او و سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

ظاهرا سجادی فعالیت اجتماعی مستقلی از جلیلی دارد و چندان مایل به حضور در مقابل دوربین‌ها نیست و حتی هیچ عکسی از همسر پزشک سعید جلیلی در نظام پزشکی ثبت نشده است.

فاطمه سجادی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.سعید جلیلی در خرداد ماه ۱۴۰۰ و دوران تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: «بنده ۵۶ساله هستم و ۲۷ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه‌ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است.»

نام همسر سعید جلیلی چیست؟ او کیست؟ + عکس

ارسال نظر