حامیان بایدن چقدر ریختند؟

۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۸۰۷
حامیان بایدن چقدر ریختند؟

نظرسنجی شبکه سی ان ان نشان داد که ۷۵ درصد آمریکایی معتقدند شانس دموکرات‌ها اگر نامزدی غیر بایدن داشتند، برای پیروز بیشتر بود.

یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که ۷۵ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که شانس حزب دموکرات برای پیروزی در رقابت‌های ریاست جمهوری اگر نامزدی غیر از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی معرفی کند، بیشتر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش القدس العربی، بنابر نظرسنجی انجام شده توسط شبکه آمریکایی سی ان ان که نتایج آن روز سه شنبه اعلام شد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه و ۴۳ درصد از نامزد دموکرات بایدن حمایت خود را اعلام کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که ۳۴ درصد از شرکت کنندگان، ریاست جمهوری بایدن را دوست داشتند، در حالی که ۵۸ درصد او را مناسب برای ریاست جمهوری نمی‌دانستند. پس از مناظره‌ای که در شب ۲۷ ژوئن بین ترامپ جمهوری خواه و بایدن دموکرات پخش شد، مقامات حزب دموکرات و حامیان آن بر این باور بودند که بایدن از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کند.

بایدن در طول نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری خود نتوانست نگرانی‌های مربوط به سن خود را برطرف کند و پس از مناظره مورد انتقاد شدید قرار گرفت. او اعتراف کرد که وضعیت سلامتی‌ او دیگر مثل قبل نیست، اما همچنان بهترین گزینه در برابر ترامپ است و اعلام کرد که از رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر(۱۵ آبان) برگزار شود، کناره‌گیری نمی‌کند.

ارسال نظر