سرقت ۳۰۰ ميليوني از دختر و پسر فراري

۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۰۱:۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۸۷۲

رييس پليس آگاهي پايتخت از بازداشت عامل اغفال دختر جوان در تهران، خبر داد. سردار «علي وليپور گودرزي» رييس پليس آگاهي پايتخت اظهار كرد: اواخر امسال، زن جواني به اداره چهارم پليس آگاهي مراجعه كرد و به كارآگاهان گفت، پسر ۲۱ ساله‌ام به همراه دختر ۱۹ ساله غريبه‌اي از خانه فرار كرده است؛ او قبل از اينكه دست به اين اقدام بزند از تمام فاميل پول قرض گرفته و موتوسيكلت خود را به صورت قولنامه‌اي به چند نفر فروخته و ۳۰۰ ميليون پول همراهش دارد.

رييس پليس آگاهي پايتخت از بازداشت عامل اغفال دختر جوان در تهران، خبر داد. سردار «علي وليپور گودرزي» رييس پليس آگاهي پايتخت اظهار كرد: اواخر امسال، زن جواني به اداره چهارم پليس آگاهي مراجعه كرد و به كارآگاهان گفت، پسر ۲۱ ساله‌ام به همراه دختر ۱۹ ساله غريبه‌اي از خانه فرار كرده است؛ او قبل از اينكه دست به اين اقدام بزند از تمام فاميل پول قرض گرفته و موتوسيكلت خود را به صورت قولنامه‌اي به چند نفر فروخته و ۳۰۰ ميليون پول همراهش دارد. او با بيان اينكه خانواده دختر گمشده نيز شكايت خود را ثبت كردند، افزود: پس از تشكيل پرونده در دايره چهارم پليس آگاهي (ويژه فقدان) تيمي زبده از كارآگاهان راهي محل مورد نظر شدند و با بهره‌گيري از شيوه‌هاي كشف نوين جرم پي بردند، پسر جوان ابتدا پول‌هاي خود را به دلار تبديل و به همراه دختر ۱۹ساله راهي كاشان شدند اما از آنجا ديگر ردپايي از خود برجا نگذاشته‌اند.رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اينكه مخفيگاه دختر و پسر گمشده در كوتاه‌ترين زمان ممكن شناسايي شد، تصريح كرد: كارآگاهان در گام بعدي با هماهنگي‌هاي لازم با مرجع قضايي طي يك عمليات منسجم موفق به دستگيري پسر جوان شدند كه در ادامه نيز دختر جوان پيدا شد.

او افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پليس آگاهي در جريان تحقيقات ابتدايي ضمن ابراز ندامت و پشيماني به جرم خود مبني بر اغفال دختر جوان مبني بر فرار از خانه به قصد ازدواج و مهاجرت اعتراف كرد و گفت: ما به قشم آمديم تا براي هميشه به صورت غيرقانوني ايران را ترك كنيم اما در اين ميان يك فرد غريبه پول‌هاي ما را در اينجا سرقت كرد كه در شهر غريب سرگردان شديم. سردار گودرزي خاطرنشان كرد: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم جهت تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره چهارم پليس قرار گرفت.

ارسال نظر