اعمال قانون بيش از ۵۰ هزار وسيله نقليه به دليل مخدوشي پلاك

۱۴۰۳/۰۴/۲۷ - ۰۲:۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۷۰۳
اعمال قانون بيش از ۵۰ هزار وسيله نقليه به دليل مخدوشي پلاك

جانشين پليس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون بيش از ۵۰ هزار دستگاه خودروي سواري به دليل پوشش پلاك در معابر شهر تهران خبر داد.

جانشين پليس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون بيش از ۵۰ هزار دستگاه خودروي سواري به دليل پوشش پلاك در معابر شهر تهران خبر داد. سرهنگ جهانشاه بهرام آبادي درباره اجراي طرح برخورد پليس با خودروها و وسايل نقليه داراي پلاك مخدوش گفت: از ابتداي سال‌جاري تاكنون بيش از ۵۰ هزار دستگاه موتورسيكلت و خودرو به دليل ارتكاب تخلف پوشش پلاك، اعمال قانون شده و در همان محل رفع اثر نيز انجام شده است.

 اوبا تاكيد بر اينكه پلاك خودرو در واقع يكي از اركان شناسايي وسايل نقليه است، گفت: به همين دليل نيز پلاك خودرو از اهميت بالايي برخوردار است و حتما بايد پلاك جلو و عقب در خودروها و در موتورسيكلت‌ها نيز پلاك عقب خوانا و به وضوع قابل رويت باشد. بهرام‌آبادي با تاكيد بر اينكه پوشاندن و ناخوانا بودن و دستكاري پلاك در وسايل نقليه ممنوع است، گفت: ‌حتي اگر اين اقدام به عمد انجام شود، علاوه بر جريمه رانندگي، به دادسرا نيز معرفي خواهند شد. جانشين رييس پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينكه نصب ماسك بر روي پلاك يا استفاده از طلق بر روي پلاك ممنوع است، گفت: از ابتدا تابستان برخورد با تخلفات پوشش پلاك در تهران تشديد هم شده است و تيم‌هايي از پليس راهور مسووليت آن را برعهده دارند. او همچنين با اشاره به اعمال نرخ‌هاي جديد براي جريمه‌هاي رانندگي، گفت: در گذشته جريمه تخلف پوشش پلاك ۶۰ هزار تومان بود، درحالي كه با نرخ‌هاي جديد مبلغ جريمه پوشش پلاك به ۴۰۰ هزار تومان رسيده است.

ارسال نظر