ساخت فيلم فاخر از زندگي محيط‌بانان

۱۴۰۳/۰۴/۲۷ - ۰۲:۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۷۰۵
ساخت فيلم فاخر از زندگي محيط‌بانان

معاون آموزش و مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست از ساخت فيلم سينمايي درباره زندگي محيط‌بانان خبر داد.

معاون آموزش و مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست از ساخت فيلم سينمايي درباره زندگي محيط‌بانان خبر داد. نورالله مرادي معاون آموزش و مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست در ديدار با مدير كل صدا و سيما خوزستان از ساخت فيلم فاخر درباره زندگي محيط‌بانان خبر داد. او گفت: هدف از ساخت اين فيلم معرفي جامعه مظلوم محيط‌بان است كه فرهنگ از خودگذشتگي در راه حفاظت از انفال الهي و مرز بوم ايران اسلامي نشان مي‌دهد.

وي ادامه: داد ما در اين پروژه سينماي سعي داريم تا عموم مردم شناخت بهتري از محيط زيست و محيط‌بانان پيدا كنند.

مرادي افزود: محيط‌بانان و شهداي محيط زيست حق بزرگي بر گردن همه ما دارند و اين فيلم مي‌تواند به اثري ماندگار در حوزه محيط زيست تبديل شود. معاون آموزش مشاركت‌هاي مردمي سازمان از صدا و سيما مركز خوزستان خواست تا در اين پروژه هنري مشاركت داشته باشد. او گفت: اين پروژه فرصتي است تا هنرمندان استاني با حضور در كنار هنرمندان بزرگ كشور در سطح ملي و بين‌المللي ديده شوند.

داوود ميرشكار مديركل حفاظت محيط زيست خوزستان نيز از آمادگي اين اداره كل جهت مشاركت در ساخت اين پروژه سينماي خبر داد و گفت مجموعه محيط زيست استان آمادگي همكاري و پشتيباني از اين پروژه را دارد. همچنين فريدون نجفي كارگردان اين فيلم در خصوص اهميت ساخت فيلم و جذابيت كار در حوزه محيط زيست براي جامعه مطالبي بيان كرد. در اين ديدار به پاس مشاركت صدا و سيماي مركز خوزستان در برگزاري نخستين كنگره شهداي محيط زيست در اهواز، تنديس اين كنگره به مدير كل صدا و سيما خوزستان اهدا شد.

ارسال نظر