آمادگي فرودگاه‌ها براي برگزاري عمليات اربعين حسيني

۱۴۰۳/۰۵/۱۳ - ۰۰:۴۹:۱۸
کد خبر: ۳۱۷۹۱۳

مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در جلسه ستاد اربعين گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تمام فرودگاه‌هاي بين‌المللي و مرز هوايي كشور براي انجام عمليات بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) آماده شده است.

مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در جلسه ستاد اربعين گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تمام فرودگاه‌هاي بين‌المللي و مرز هوايي كشور براي انجام عمليات بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) آماده شده است. به گزارش ايسنا، رضا نخجواني معاون وزير و مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در جلسه ستاد اربعين گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تمام فرودگاه‌هاي بين‌المللي و مرز هوايي كشور براي انجام اين عمليات بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) آماده شده است.

وي افزود: عمليات اربعين حسيني يك مراسم بزرگ اعتقادي مسلمانان و شيعيان جهان است و زائران امام حسين عليه‌السلام انتظار دارند كه ما در فرودگاه‌هاي كشور خدمات مناسبي را به آنها ارايه دهيم. معاون وزير راه و شهرسازي اظهار كرد: با تلاش تمام همكاران ما در فرودگاه‌هاي كشور سال گذشته عمليات اربعين حسيني با موفقيت انجام شد و امسال پيش بيني شده است كه تعداد پروازها و زائرين نسبت به سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته باشند.نخجواني گفت: در ايام اربعين حسيني سال گذشته همكاران ما در بخش فرودگاهي كشور كار بزرگي انجام دادند و روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها با برگزاري مراسم آييني، برپايي خيمه‌ها و فضاسازي پايانه‌هاي فرودگاهي بسترهاي لازم براي انجام اين ماموريت بزرگ را به خوبي فراهم كرد. معاون وزير راه و شهرسازي افزود: امسال هرگونه سياست‌گذاري در‌خصوص اقدامات اربعين حسيني در فرودگاه‌هاي كشور با نظارت ستاد اربعين شركت فرودگاه‌ها انجام مي‌شود و براي هرچه باشكوه برگزار شدن اين مراسم اعتقادي، اعتبارات كافي نيز در‌اختيار مديران فرودگاه‌هاي كشور قرار مي‌گيرد. مديرعامل شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران بيان كرد: نگاه ما در فرودگاه‌ها به زائران حسيني يك نگاه ويژه و خاص است و در واقع اين فرصتي است تا بتوانيم با ارايه خدمات فرودگاهي به زائران عزيز از اين فضاي متفاوت مبتني بر اعتقاد و عشق به امام حسين (ع) حداكثر استفاده را ببريم.

ارسال نظر