۵۰۰ موكب درماني در اربعين ۱۴۰۳ خدمات رساني خواهند كرد

۱۴۰۳/۰۵/۱۴ - ۰۲:۰۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۸۰۱۹

رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر از حضور حدود ۵۰۰ موكب درماني در مسير پياده روي اربعين براي ارايه خدمات به زائران خبر داد.

رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر از حضور حدود ۵۰۰ موكب درماني در مسير پياده روي اربعين براي ارايه خدمات به زائران خبر داد. سيد علي مرعشي، رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر گفت: جلسه‌اي با حضور موكب داران درماني اربعين ۱۴۰۳ برگزار شد كه از موكب داران كه در پياده روي اربعين حضور دارند براي هماهنگي بهتر و موثر‌تر در عمليات اربعين دعوت شده بود. او در ادامه بيان كرد: آخرين اقدامات در نقل و انتقال دارو و تجهيزات پزشكي و امكاناتي كه جمعيت هلال احمر در اختيار اين موكب داران خواهد گذاشت و همچنين توقعاتي كه هلال احمر در ارايه خدمات درماني از موكب داران در اربعين حسيني دارد، در اين جلسه تشريح شد.

او خاطرنشان كرد: با همكاري اين موكب داران در نجف، سامرا، مرزهاي زميني و ... خدمات درماني به زائران ارايه خواهد شد و به همين منظور بايستي هماهنگي لازم بين هلال احمر و موكب‌هاي درماني به وجود بيايد تا اين خدمات به خوبي به زائران ارايه شود .رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر خاطرنشان كرد: امسال بحث ابتلاي زائران به گرمازدگي خيلي جدي است و امكانات بيشتري را براي پيشگيري از ابتلاي زائران به گرمازدگي و درمان بيماران گرمازده در نظر گرفته‌ايم. مرعشي ادامه داد: حدود ۵۰۰ موكب مردمي و هلال احمر درماني، در عمليات اربعين ۱۴۰۳ به زائران خدمات رساني خواهند كرد.

ارسال نظر