این استان‌ها فردا و پس‌فردا تعطیل هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۲۴۸
این استان‌ها فردا و پس‌فردا تعطیل هستند

با توجه به افزایش دمای هوا و در راستای صرفه جویی در مصرف برق، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته (17 و 17 مردادماه 1403) ادارات در برخی استان ها تعطیل هستند.

با توجه به افزایش دمای هوا و در راستای صرفه جویی در مصرف برق، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ادارات در برخی استان ها تعطیل هستند.ادارات فارس تعطیل شد.

به گزارش جماران، معاون امور عمرانی استانداری فارس: به منظور صرفه جویی در مصرف برق و تامین برق صنایع، دستگاه‌های اداری فارس ، فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد، تعطیل است.

این شیوه نامه شامل بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان و دادگستری نمی‌شود و این مراکز فردا باز هستند.

استان مرکزی فردا و پس فردا تعطیل شد

استانداری مرکزی: با افزایش مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ و در روز پنجشنبه تعطیل است.

ادارات یزد فردا تعطیل شد

استانداری یزد: با توجه به افزایش نسبی دما، تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در شهرستان یزد، بافق، اردکان، میبد، اشکذر و زارچ (به غیر از مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در روز چهارشنبه (۱۶ مرداد) تعطیل است.

شعب منتخب بانک‌ها جهت خدمت رسانی در این شهرستان ها فعال هستند. فعالیت ادارات در سایر شهرستان‌ها روز چهارشنبه از ساعت۶ تا ۱۲ ظهر است.

ادارات اصفهان تعطیل می شوند

استانداری اصفهان:با توجه به افزایش نسبی دما افزایش تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا ادارات استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (۱۷ و ۱۸ مرداد) تعطیل است.

ارسال نظر