ونزوئلا صرافي رمزارز بايننس را فيلتر كرد

۱۴۰۳/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۷۰۹

دولت ونزوئلا در بحبوحه شورش‌هاي پس از انتخابات رياست‌جمهوري، پس از فيلترينگ شبكه اجتماعي ايكس و ديگر سرويس‌هاي آنلاين دسترسي به صرافي رمزارز بايننس را نيز مسدود كرده است.

دولت ونزوئلا در بحبوحه شورش‌هاي پس از انتخابات رياست‌جمهوري، پس از فيلترينگ شبكه اجتماعي ايكس و ديگر سرويس‌هاي آنلاين دسترسي به صرافي رمزارز بايننس را نيز مسدود كرده است. به گزارش مهر به نقل از كوين تلگراف، يك سازمان آنتي سانسور داخل اين كشور در ايكس اعلام كرد مسدودسازي دي‌ان اس صرافي رمزارز بايننس را رصد كرده كه اين امر روي فعاليت‌هاي نرمال وب سايت و اپليكيشن موبايل تاثير گذاشته است.

اين صرافي در حساب كاربري امريكاي لاتين خود نوشت: صفحات بايننس در ونزولا مانند وب سايت شركت‌هاي مختلف از جمله شبكه اجتماعي، با محدوديت دسترسي روبرو شده است. بايننس به كاربرانش اطمينان داد سرمايه‌هاي آنان ايمن است و افزود مشغول رصد اوضاع است و به بهترين و سريع‌ترين روش ممكن اين وضعيت را مديريت‌ مي‌كند. سرويس‌هاي همكار به همكاري بايننس كه كاربران در آنجا‌ مي‌توانند به‌طور مستقيم وجه نقد را با رمز ارز با يكديگر مبادله كنند، در ونزوئلا بسيار محبوب است زيرا با توجه به تورم فزاينده كشور، مردم سعي دارند بوليوار (واحد پول كشور) را تبديل كنند. پيش از اين نيز نيكلاس مادورو، رييس‌جمهور كشور ايكس و سيگنال را فيلتر كرده بود و همچنين از مردم خواسته  بود  واتس اپ را  تحريم كنند.