وزير نيرو:

تلاش كرديم ناترازي مزمن آب و برق را به حداقل برسانيم

۱۴۰۳/۰۵/۳۱ - ۰۱:۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۹۲۸۹

وزير نيرو با بيان اينكه در سه سال گذشته تلاش كرديم ناترازي مزمن دو صنعت آب و برق را به حداقل ممكن برسانيم، گفت: در سايه حمايت‌هاي ويژه شهيد رييسي از وزارت نيرو چندين پروژه بزرگ و معطل مانده صنعت آب و برق در دولت سيزدهم افتتاح شد.

وزير نيرو با بيان اينكه در سه سال گذشته تلاش كرديم ناترازي مزمن دو صنعت آب و برق را به حداقل ممكن برسانيم، گفت: در سايه حمايت‌هاي ويژه شهيد رييسي از وزارت نيرو چندين پروژه بزرگ و معطل مانده صنعت آب و برق در دولت سيزدهم افتتاح شد.

به گزارش ايسنا، علي اكبر محرابيان در آخرين جلسه شوراي معاونين وزارت نيرو گفت: كار در وزارت نيرو فرصت ارزشمند و مغتنمي است كه براي همه به وجود آمد تا در دو حوزه بسيار مهم و كليدي آب و برق خدمتگزار مردم شريف ايران اسلامي باشيم. وي ادامه داد: بدنه كاركنان و مديران وزارت نيرو در دولت سيزدهم تلاش كردند تا با همگرايي و هم افزايي در راستاي پيشبرد اهداف تعيين شده در مسير خدمت به مردم و انقلاب اسلامي حركت كنند و در سايه همين همگرايي بسياري از ظرفيت‌هاي موجود در كشور شكوفا و فرصت‌هاي جديد خدمت رساني نيز فراهم شد. وزير نيرو با تاكيد بر وجود ناترازي مزمن در صنعت آب و برق كشور اظهار كرد: ما در حوزه آب و برق يك ناترازي مزمن داريم كه به واسطه برخي كم كاري‌ها و سوء مديريت‌ها در گذشته رقم خورده است و در سه سال گذشته نهايت تلاش خود را براي به حداقل رساندن اين ناترازي از طريق افزايش ظرفيت توليد، مديريت مصرف و بهينه‌سازي مصرف انجام داديم.
وي با اشاره به همراهي دولت، قوه قضاييه و مجلس شوراي اسلامي با برنامه‌هاي وزارت نيرو در سه سال گذسته اضافه كرد: همراهي قواي سه گانه با برنامه‌هاي وزارت نيرو در پيشبرد و شكوفايي اقدامات نقش بسزايي داشت.

وزير نيرو با گراميداشت ياد و خاطره رييس‌جمهور شهيد، آيت‌الله رييسي ادامه داد: شهيد رييسي يك شخصيت الهي بود كه با روحيه جهادي و خستگي ناپذير براي خدمت‌رساني به مردم تلاش مي‌كرد و در سايه پيگيري و حمايت‌هاي ايشان از وزارت نيرو شاهد افتتاح و بهره‌برداري از بسياري از پروژه‌هاي مهم آب و برق در دولت سيزدهم بوديم.

محرابيان در بخش ديگري از سخنان خود به ارايه گزارشي از اقدامات وزارت نيرو به رييس‌جمهور در هيئت دولت اشاره و در اين خصوص بيان كرد: اين گزارش كه حاصل كار اقدامات و فعاليت‌هاي شبانه‌روزي كاركنان و مسوولان وزارت نيرو در سه سال گذشته بود، مورد توجه رييس‌جمهور قرار گرفت.وزير نيرو در ادامه با اشاره كسب رتبه برتر وزارت نيرو در جشنواره شهيد رجايي در سال‌هاي اخير گفت: انتخاب وزارت نيرو به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهيد رجايي نتيجه عملكرد ده‌ها هزار نفر از كاركنان صنعت آب و برق بود كه به صورت شبانه روزي براي خدمت‌رساني به مردم تلاش كردند.وي در بخش ديگر سخنان خود در خصوص ضرورت خدمت‌رساني به زائرين اربعين حسيني گفت: با توجه به اينكه در آستانه روز اربعين قرار داريم شايسته است تا كاركنان صنعت آب و برق كشور از حداكثر ظرفيت خود براي خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني و تامين بدون اشكال آب و برق استفاده كنند. محرابيان در بخش پاياني سخنان خود ضمن طلب حلاليت از مردم و آرزوي توفيق در خدمتگزاري براي تيم مديريتي جديد وزارت نيرو تاكيد كرد: همه كاركنان صنعت آب و برق موظف هستند همانند گذشته و با نهايت توان خود براي موفقيت تيم مديريتي جديد وزارت نيرو تلاش كنند تا برگ زرين ديگري در دفتر اين وزارتخانه در مسير خدمتگزاري به مردم ايران اسلامي به ثبت برسد.