کنسرت محمدرضا منصوری ۲۶ مهر در برج میلاد + جزئیات

۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۳:۴۷
کد خبر: ۳۲۲۸۷۴

محمدرضا منصوری هنرمند کشورمان قرار است ۲۶ مهر ماه در برج میلاد کنسرت اجرا کند و تا به حال استقبال خوبی از کنسرت او شده است.

کنسرت محمدرضا منصوری ۲۶ مهر در برج میلاد

 

محمدرضا منصوری با آثاری از همایون خرم و بابک زرین کنسرت اجرا می‌کند.

کنسرت این هنرمند با اجرای ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی به روی صحنه می‌رود.

محمدرضا منصوری از ۱۳ سالگی کلاس‌های صداسازی و آواز ایرانی را نزد اساتیدی چون استاد حسام‌الدین سراج، جمال منبری، علی خدایی، کیخسرو پورناظری و...گذرانده است. او در سال ۱۳۹۱ آلبومی منتشر کرده و پس از آن در تالار وحدت کنسرت اجرا کرد. 

این هنرمند همچنین بعد از آن قطعاتی توسط بابک زرین ضبط کرد و تا به الان ۲ تیتراژ سریال به نام‌های «همه‌گیری» و «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را خوانده، همچنین اجرای کار «ای سرزمین عاشقان» را در کارنامه کاری خود دارد. منصوری با اینکه از هنرمندان جوان است آکادمیک و فعال در حوزه موسیقی چندین سال پیاپی کار می‌کند.

او قرار است ۲۶ مهر ماه در برج میلاد کنسرت اجرا کند و تا به حال استقبال از کنسرت خوب و بالا بوده. در این کنسرت اجرای آثاری از استاد همایون خرم توسط فرزند ایشان برای اجرا و آلبوم به محمدرضا منصوری سپرده شده است.

در این دوره که موسیقی خوب و با اصالت کمتر شنیده می‌شود این خواننده جوان به سمت موسیقی اصیل و ارکسترال رفته است و به نظر می‌رسد از توانایی لازم برخوردار است.