راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی کسب و کار نوپا در گیلان

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۹۶۲

گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: نخستین مرکز حمایت و شتاب‌دهی کسب و کار نوپا در دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش تسنیم، فرزاد توکلی عصر دیروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز حمایت و شتاب‌دهی کسب و کارهای نوپای استان در دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه استفاده از بسترهای زیرساختی درراستای تولید خلق ثروت از برنامه‌های وزارت ارتباطات است، اظهار داشت: امروز دانشجویان و متخصصان زیادی در حوزه ICT علاقه‌مند به راه‌اندازی ایده‌های خود در راستای کسب و کار هستند. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با بیان اینکه مراکز رشد و پارک‌های فناوری اقدامات خوبی را در این راستا انجام دادند، افزود: بحث جدید تحت‌عنوان شتاب‌دهنده‌ها در دانشگاه‌ها ایجاد شده که ساختاری متفاوت با پارک‌های علم و فناوری دارد.

توکلی با تاکید بر اینکه ساختار شتاب‌دهنده‌ها یک ساختار کاملا خصوصی است، تصریح کرد: شتاب‌دهنده‌ها با سرمایه‌گذاری بر ایده‌ها تلاش در خلق محصول از ایده‌های نیروهای متخصص می‌کنند. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به اینکه نخستین مرکز شتاب‌دهنده در دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد، تاکید کرد: یک مرکز شتاب‌دهنده دیگر با مشارکت بخش خصوصی و یک مرکز مجازی اوایل سال آینده در استان راه‌اندازی می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر