4رکن برندسازی در صنعت مبلمان

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۰۴۰

گروه صنعت رامین سمیع‌زاده، عضو هیات‌مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون ایران، مشکل اصلی این صنعت را در حال حاضر کمبود مواد اولیه عنوان می‌کند و معتقد است که این معضل، پیامدهای منفی بسیاری در اشتغالزایی و رقابت در عرصه بین‌المللی به دنبال دارد. سمیع‌زاده، همچنین به عنوان عضو کمیته مشاوران انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و مدرس دانشگاه، مشکلات صنعت مبلمان و دکوراسیون را بیشتر ناشی از سیاست‌گذاری‌هایی می‌داند که ناخواسته به نفع این صنعت نیست. دبیر ششمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل و دکوراسیون «هدکس 2016» افزود: از ویژگی‌های نمایشگاه هدکس این است که موفق شد در حوزه‌های طراحی، کیفیت، مشتری‌مداری، حضور برندهای برتر و کیفیت برگزاری از نهاد ممیزی و گواهی‌دهنده اروپا (یوروسرت) گواهینامه تعالی کیفیت و برگزاری را اخذ کند. سمیع‌زاده اظهار داشت: در شرایط بسیار حساس امروزی یعنی پساتحریم، ما احتیاج به یک مربع فعال و کارآمد داریم که از چهاررکن تشکیل شده است «دولت، بنگاه‌های اقتصادی، تشکل‌ها و دانشگاه‌ها». دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون تاکید کرد: این چهار رکن باید بتوانند با یک تعامل هدفمند و مسوولانه نسبت به طراحی و تدوین استراتژی‌ها و نیز پیگیری‌های اجرایی اقدام کنند که اگر غیر از این شود در این شرایط که زمان، ارزش خیلی بالایی پیدا کرده وخیلی گران‌قیمت است هزینه این فرصت‌های از دست رفته را غیر از بنگاه‌های اقتصادی در عمل مردم می‌پردازند و این چهار رکن باید در این زمینه پاسخگو باشند.

مشاهده صفحات روزنامه