اخبار
راهاندازی «سامانه نظام ایدهپردازی» در بانک آینده
بانک آینده درراستای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ارزشآفرینی و بهرهبرداری از مشارکت موثر مشتریان، «سامانه نظام ایدهپردازی» را طرحریزی و عملیاتی کرده است. این نظام با درنظر گرفتن اصل «برای انجام هر کاری، همیشه یک راه بهتر وجود دارد»، سرمایههای فکری را به سوی خلق محیطی پویا و در تعامل با دیگر ذینفعان بانک و مشتریان، هدایت میکند.
در مرحله اول راهاندازی «سامانه نظام ایدهپردازی»، همکاران بانک قادر به ثبت و ارسال ایدهها و پیشنهادهای ارزشمند خود بودند و اکنون در مرحله دوم، «سامانه نظام ایدهپردازی» افتخار خدمترسانی بیشتر از طریق دریافت ایدهها و پیشنهادهای مشتریان محترم و آحاد مردم بهمنظور مشارکت در بهبود هر چه بهتر و برابر انتظارات و نیازشان را از طریق تارگاه بانک آینده، به نشانی https: //suggestion. ba24. ir را داریم.
در بانک آینده، دریافت نظرات، ایدهها، نوآوری، خلاقیت و حتی انتقادات مشتریان، همواره بهعنوان یک فرصت کلیدی برای بهبود مستمر و نظاممند روشهای خدماترسانی به جامعه و مردم تلقی میشود.
تبادلنظر اساتید داخلی
در سمینار بانکداری جامع
نشست تخصصی نخستین سمینار بانکداری جامع با حضور کارشناسان بانک مرکزی و تصمیمسازان اصلی نظام بانکی برای بهبود سطح مشارکت و افزایش امکان تبادل تجربیات در سطح بینالمللی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این نشست اکبر کمیجانی قائممقام بانک مرکزی، ضمن تبریک ایامالله دهه فجر گفت: باتوجه به شرایط خاص کشور، کاستیهایی در نظام بانکی کشور بهوجود آمده که با استفاده از تجربه کشورها و تبادلنظر با اساتید داخلی و متخصصان بینالمللی میتوان راهحلهایی را شناسایی کرد. وی با بیان اینکه تلاشهای گستردهیی در نظام بانکی کشور برای تطبیق با قوانین و مقررات بینالمللی صورت گرفته، اظهار داشت: هنوز شکاف بزرگی بین بانکداری کشور با بانکداری بینالمللی وجود دارد، باید تلاش شود تا این شکاف از بین برود. کمیجانی درخصوص ضروریات حرکت به سوی بانکداری بینالمللی گفت: در این ارتباط علاوه بر انتقال وجوه و عملیات کارگزاری میتوانیم از منابع خارجی برای تحقق اهداف اقتصادی استفاده کنیم. دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی نیز ضمن تشکر از قائممقام بانک مرکزی گفت: نظام بانکی ما با مشکلات بزرگ و جدی مواجه است و اگر برای این مشکلات چارهیی اندیشیده نشود، طبیعتا ما را با مشکلات سیستمی بزرگتری همچون مشکل مدیریت نقدینگی و توازن بین سپردهها و تسهیلات، نرخ بالای مطالبات
معوق، عدم شفافیت صورتهای مالی بانکها، قیمت بالای تمام شده پول، تمرکز غیرضروری بر جمعآوری سپرده بدون تحلیل مالی و رقابت مخرب درخصوص افزایش سود بانکی مواجه خواهد کرد. دیواندری همچنین بهبود مدل کسبوکار نظام بانکی را راهکار مقابله با این مشکل برشمرد و سمینار نظام بانکداری جامع را مقدمهیی بر تفکر مجدد در بانکهای کشور عنوان کرد. وی افزود: در ادامه کار باید پروژهها و اقداماتی انجام شود تا بتوانیم در مدل کسبوکار بانکی تغییراتی ایجاد کنیم.
اعطای تندیس برگزیدگی
به باشگاه مشتریان بانک صادرات
باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان، لوح تقدیر و تندیس برگزیدگی را به لحاظ محتوا و شیوه اجرا بر مبنای طرح کلیک دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در چهارمین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان که با حضور اساتید برجسته و مدیران باشگاههای برندهای مطرح جهان، مدیران ارشد شرکتها و سازمانها، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران بین شبکه بانکی کشور موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس برگزیدگی به لحاظ محتوا و شیوه اجرا بر مبنای طرح کلیک شد.
در چهارمین دوره از برگزاری این کنفرانس، باشگاه مشتریان موفق خارجی و داخلی در بانکها و موسسات مالی و اعتباری، خدمات گردشگری و صنعت توریسم، صنعت بیمه، فروشگاههای زنجیرهیی، پوشاک و صنایع غذایی و دارویی مورد بررسی قرار گرفت و از سازمانهای برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با هدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مشتریان تاسیس شده و در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علائق و گرایشهای مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و درنهایت محصولات و خدمات جدید براساس خواستههای آنان طراحی و عرضه شود.
پرداخت 1100فقره از سپردههای تعاونی اعتباری ثامنالحجج
مدیرعامل بانک پارسیان بااشاره به اینکه بازپرداخت طلب سپردهگذاران تعاونی اعتباری ثامنالحجج بهعهده این بانک گذاشته شده است، گفت: از روز چهارشنبه بیش از 1100فقره از وجوه سپردهگذاران این تعاونی پرداخت شد. کوروش پرویزیان مدیرعامل پارسیان گفت: همه شعب بانک پارسیان آماده همکاری با سپردهگذاران این موسسه اعتباری هستند و در این باره هماهنگی کاملی وجود دارد. وی افزود: طبق زمانبندی که اعلام شده است از روز چهارشنبه بازپرداخت سپردهگذاران تا سقف 30میلیون ریال آغاز شده که تعداد پرشماری از مشتریان این تعاونی در همین سقف سپرده قرار دارند.
وی افزود: از روز سوم اسفند بازپرداخت سپردهگذارانی که تا سقف 50میلیون ریال در این تعاونی سپردهگذاری کردهاند شروع خواهد شد. وی گفت: از روز 10اسفند نیز بازپرداخت سپرده مشتریانی که تا سقف 100میلیون ریال در این موسسه سپرده داشتهاند، آغاز خواهد شد. مدیرعامل بانک پارسیان افزود: براساس آمار اولیه حدود 900هزار سپردهگذار که بیش از 70درصد مشتریان این موسسه را تشکیل میدهند تا سقف 10میلیون ریال سپرده داشتند که فرآیند بازپرداخت آنها تشریح شد.
