دریافت لوح دستگاه برگزیده استانی جشنواره شهید رجایی سال 94

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۲۳

براساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده استانی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و براساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان دستگاه برگزیده استانی انتخاب و معرفی شد.

براساس این گزارش، این ارزیابی در دو بعد اختصاصی شامل: تامین آب شرب، بهبود و توسعه سامانه‌های پساب و فاضلاب، ارتقای بهره‌وری در تاسیسات آب و مدیریت مصرف، پایش کیفی آب شرب، آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور و بعد عمومی شامل برنامه‌های مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد انجام شد.

شایان ذکر است، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاونان استانداری و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و مهندس ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی لوح برگزیده جشنواره را دریافت کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در سال 94 با انجام اقدامات ذیل نقش مهمی در توسعه استان داشته است.

اخذ موافقت از ستاد احیای دریاچه ارومیه برای تامین اعتبار جهت توسعه تاسیسات فاضلاب با اعتباری بالغ بر 3800 میلیارد ریال

اخذ موافقت از مسوولان استانی ازجمله معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، شهردار کلان‌شهر تبریز برای توسعه تاسیسات شبکه فاضلاب و اجرای 229کیلومتر شبکه فاضلاب شهری

اخذ مجوز استفاده از تسهیلات «تبصره 3» برای 16شهر استان با اعتباری بالغ بر 332میلیارد ریال

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر