وام مسکن مهر افزایش یافت

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۱۵۴۶

آذربایجان‌شرقی| مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی گفت: وام مسکن مهر افزایش یافت و از ۳۰۰ به ۴۰۰میلیون ریال رسید. به گزارش مهر، مهدی احمدی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان خرداد سال ۱۳۹۶ تمام مسکن‌های مهر که در اختیار بانک مسکن بود تعیین تکلیف شود، افزود: باید تقریبا ۱۶ هزار واحد از کل ۹۲ هزار واحدی که در اختیار بانک مسکن بود تا پایان خرداد ماه سال آینده تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن آمادگی تامین مالی پروژه‌ها را دارد، ادامه داد: در سال ۹۵ بانک مسکن توانست در پرداخت تسهیلات رشد ۱۰۰درصدی داشته باشد. وی افزود: ۷۴۰میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری پرداخت شده که از این میزان ۹۵درصد مربوط به بخش مسکن است.

احمدی با تاکید بر اینکه در تسهیلات خرید مسکن رشد ۱۳۰درصدی داشته‌ایم، افزود: برای ۳۱۰۰ واحد تسهیلات بازسازی پرداخت شده است. مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی از اعطای تسهیلات مسکن روستایی با سود ۵ درصد خبر داد و گفت: ۲۵۰۰مورد تسهیلات روستایی نیز پرداخت شده است.

یک هزار و ۵۰۰ فقره نیز تسهیلات ازدواج پرداخت شده است درحالی که سهمیه ما ۵۰۰ مورد بود و در این خصوص نیز رشد سه برابری داشته‌ایم. احمدی با بیان اینکه تا پایان سال مردم برای تسویه مطالبات معوقات از بخشودگی کل جرایم می‌توانند استفاده کنند، ابراز داشت: در مورد مسکن اجتماعی هنوز بخشنامه‌یی برای ما اعلام نشده است. در اعطای وام نیز بانک مسکن رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مشاهده صفحات روزنامه