اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۱۷۰

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی طرح نظارت نوروزی در ساری

ساری| مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تیم طرح نظارت نوروزی متشکل از واحدهای فنی، بازرگانی، حراست و روابط‌عمومی منطقه طبق برنامه‌ریزی انجام شده تشکیل شد. حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جلسه برنامه‌ریزی طرح نظارت نوروزی که با حضور معاونان و مسوولان واحدهای ستادی تشکیل شد به اهمیت برنامه‌ریزی مدون در روزهای پایانی سال و لزوم آمادگی کامل مسوولان و کارکنان واحدها جهت ارائه خدمات مطلوب اشاره کرد و با تعیین وظایف واحدها و کشیک، اعضای طرح گلگشت نوروزی را مشخص کرد. حسینعلی طالبی موقعیت جغرافیایی استان را پل ارتباطی زائران حرم مطهر موسی الرضا(ع) دانست و بیان کرد: برای بازدید و کنترل‌های مستمر از ارائه خدمات مجاری عرضه، تیم متشکل از واحدهای عملیات، کنترل و نظارت، حراست، بازرگانی و روابط‌عمومی، طبق برنامه‌ریزی مقرر جایگاه‌ها منطقه ساری را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. وی خاطرنشان کرد: تیم طرح نظارت نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز به کار خواهد کرد.


تست رانندگی خودروهای نیسان در برج میلاد

تهران| شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، پس از فروش موفق نیسان جوک و ایکس‌تریل، اکنون برای نخستین‌بار در ایران تست رانندگی خودروهای نیسان را به‌صورت روزانه و در فضایی استاندارد و ایمن برای علاقه‌مندان فعال کرد. در شرایطی که هیچ شرکت خودرویی تا به ‌حال ریسک و سرمایه‌گذاری اجرای تست رانندگی روزانه در طولانی‌مدت و در قلب شهر تهران را برای مشتریان یا مخاطبان‌شان فعال نکرده‌اند، شرکت جهان نوین آریا، تجربه تست خودروهای نیسان را برای عموم فراهم آورده است. علاقه‌مندان با امکان تجربه رانندگی خودروهای نیسان، علاوه بر لمس هیجان و نوآوری می‌توانند از آموزش‌های حین رانندگی کارشناسان جهان نوین آریا بهره‌مند و با امکانات و ویژگی‌های این خودروها به‌خوبی آشنا شوند. برای تست رانندگی خودروهای نیسان در داخل مجموعه زیبای برج میلاد، علاقه‌مندان تهرانی می‌توانند به وب‌سایت شرکت جهان نوین آریا مراجعه و زمان را به دلخواه خود رزرو کنند. پس از تایید رسمی زمان تست، همه‌چیز برای تجربه هیجان‌انگیز رانندگی با نیسان فراهم خواهد بود.


پوشش لوله 18اینچ با کامپوزیت در منیفولد فشارشکن شهید میرزایی

اراک| عملیات رفع نشتی از قسمت‌های خوردگی لوله‌های خط 18اینچ و ایمن‌سازی منیفولد فشارشکن شهید میرزایی قم انجام شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه مرکزی، رییس فشارشکن شهید میرزایی گفت: درپی نشتی بخشی از اتصال لوله تزریق به خط 18اینچ داخل منیفولد، گزارش‌های لازم به منطقه ارسال و درخواست کار تعمیراتی آن صادر شد. رضا غفوری ادامه داد: نیاز به قطع و وصل و تعویض لوله در چند بخش و ریسک بالای جوشکاری و عملیات گرم در این قسمت از منیفولد و عدم امکان تخلیه کامل مواد نفتی، پس از پیشنهاد مدیر منطقه و بررسی‌های دقیق‌تر، نقاط نشتی و خوردگی با پوشش کامپوزیت ایمن‌سازی شد.وی با اشاره به حضور متخصصان واحد مهندسی خوردگی در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات تصریح کرد: استفاده از پوشش کامپوزیت در انجام این عملیات، علاوه بر جلوگیری از ریخت و پاش مواد نفتی، صرفه‌جویی در زمان و منابع را نیز همراه داشت.


آب شرب اردبیل برای شناسایی بیماری‌های احتمالی و انتقالی پایش می‌شود

اردبیل| مدیرعامل آب منطقه‌یی استان اردبیل گفت: به صورت دوره‌یی پایش بیماری‌های احتمالی و انتقالی از آب شرب در اردبیل انجام می‌شود. اصغر سلیمان‌زاده در نخستین جلسه مجمع استانی سلامت اردبیل تصریح کرد: به صورت مداوم آزمایش‌های متعدد از کیفیت آب استان انجام می‌شود. وی افزود: نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد، آب اردبیل از کیفیت و سلامت برخوردار است و مشکلی به لحاظ کیفی ندارد. مدیرعامل آب منطقه‌یی استان با بیان اینکه سیستم‌های بهداشتی در شبکه آب‌رسانی پیاده می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر این پایش کیفی آب برای مصارف بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.


امید به زندگی در زنان اردبیلی بیشتر از مردان است

اردبیل| رییس مرکز بهداشت استان اردبیل گفت: مطالعات نشان می‌دهد امید به زندگی در زنان اردبیلی بیشتر از مردان است. صادق حضرتی در نخستین جلسه مجمع استانی سلامت اردبیل تصریح کرد: بر اساس مطالعاتی که در سال گذشته انجام شده است، امید به زندگی مردان در اردبیل در بازه ۷4- ۷3 قرار دارد. وی افزود: شاخص امید به زندگی یکی از شاخص‌های مهم بهداشت و سلامت است و نشان می‌دهد که عمر افراد در یک جامعه به چه میزان خواهد بود. رییس مرکز بهداشت استان متذکر شد: در مقابل مردان، امید به زندگی در زنان در بازه ۷8-۸۰ محاسبه شده و نشان می‌دهد امید به زندگی در زنان چهار سال بیشتر از مردان است.


تقدیر مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از 3 دفتر پیشخوان دولت

اراک| طی ارزیابی صورت گرفته توسط بازرسان شرکت گاز استان در راستای بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان دفاتر پیشخوان در سطح استان در بخش مشترکان گاز طبیعی، جوادمهندس مدیرعامل این شرکت با اهدای لوح تقدیر از سه دفتر پیشخوان دولت تقدیر کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی در لوح تقدیر اهدایی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی به دفاتر پیشخوان دولت چنین آمده است: «باتوجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان شرکت گاز استان مرکزی در راستای بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مراجعان آن دفتر در بخش مشترکان گاز طبیعی همچنین رعایت الزامات تعالی سازمانی این شرکت بدین وسیله اعلام می‌دارد آقایان احمد آقاباقری رتبه اول، محمد صالحی رتبه دوم، محمد نوروزی رتبه سوم ارزیابی صورت گرفته را اخذ کرده‌اند. لذا برخود فرض می‌دانم از زحمات ایشان و مجموعه پرتلاش‌شان تشکر کنم.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر