برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان سایپا
رییس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا گفت:«گروه خودروسازی سایپا برای افزایش اعتماد مشتریان همچنین بهرهگیری از نظرات ارزنده آنان در فرآیند طراحی محصول، تولید، فروش و خدمات پس از فروش برای نخستین بار در نمایشگاههای خودرویی کشور، نشست کارگاهی مدیریت تجربه مشتریان(CEM) را در نمایشگاه خودرو شیراز اجرا میکند.
به گزارش سایپانیوز، عباس صفری با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد:«پس از اجرای موفق این طرح در سطح استان تهران و با توجه به اهمیت نظرات مشتریان در اخذ تصمیمات کلان گروه سایپا، اجرای کارگاه مدیریت تجربه مشتریان با استفاده از ظرفیت فضای نمایشگاهی گروه سایپا صورت میگیرد و در این کارگاه مشتریان علاوه بر بازدید از آخرین دستاوردهای حوزههای تولید و خدمات گروه سایپا به صورت مستقیم با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان مستقر در محل نمایشگاه ارتباط برقرار کرده و دیدگاهها و پیشنهادهای خود را مطرح میکنند. وی تصریح کرد:«مشتریان در تجربه جدید ارتباط دوسویه با گروه سایپا، نظرات خود را درخصوص تمام مراحل خرید و تحویل خودرو، طراحی محصول و خدمات پس از فروش ارائه میکنند و اجرای این روش نوین موجب شده تا ضمن ایجاد یک فضای صمیمی، تجربههای مشتریان در قالب کارگاه مدیریت تجربه مشتریان، بررسی و ثبت شود. رییس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تصریح کرد: در این پروژه که با همکاری اساتید دانشگاه علم و صنعت و شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران درحال اجراست، مشتریان با تکمیل پرسشنامه تخصصی و جامع همچنین مصاحبه و گفتوگو، نظرات و تجربیات خود را در اختیار کارشناسان این مرکز قرار میدهند و این تجربیات ارزنده پس از انجام تحلیلهای آماری و تجزیه و تحلیلهای تخصصی در قالب متدولوژی نوین مدیریت تجربه مشتریان(CEM) در جلسات کارشناسی و تخصصی حوزههای مختلف گروه سایپا، مطرح خواهد شد و در آینده نزدیک، اقدامات اصلاحی و بهبود فرآیندهای تولید محصول، فروش و خدمات پس از فروش را به همراه خواهد داشت.