عودتوجه در صورت نبودن ضبط صوت پراید
معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در واکنش به خبر نادرست یکی از رسانهها مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام داشت: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده میشود.
به گزارش«تعادل» به نقل از سایپانیوز، معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسوول میداند و قویا اعلام میکند که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین هنگام تحویل به مشتری به هیچوجه صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده میشود که به پیوست نمونهیی از فاکتورهای صادر شده در خصوص عودت مبلغ کسری قطعه جهت روشن شدن افکار عمومی ارسال میشود.
بر پایه این گزارش، رعایت آییننامه اجرایی قانون حمایت از مصرفکنندگان به دقت توسط دستگاههای ذیربط همچنین شرکت سایپا کنترل میشود و افزایش شاخصهای رضایتمندی مشتریان گروه سایپا اعلام شده توسط بازرسان مستقل نشاندهنده این موضوع است.