حاشیه‌های مراسم هیات نمایندگان اتاق تهران

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹

 «امضای تفاهمنامه با‌ یونیسف برای همکاری‌ در حمایت از کودکان» از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار هیات نمایندگان اتاق تهران قرار گرفت. «ویل پارکس» در کسوت نماینده این نهاد در ایران گفت: زمینه‌های همکاری ما با‌ اتاق تهران نیز این است که مفهوم مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها را ترویج کرده و فرصت‌هایی برای شرکت‌های بخش خصوصی در ایران ایجاد کنیم تا اثرات منفی فعالیت‌های خود بر کودکان را کاهش داده و در جهت دستیابی به نتایج مثبت برای کودکان گام بردارند. تدوین برنامه‌های آموزشی با تمرکز بر «دخیل کردن رفاه کودکان در مدیریت روزانه کسب و کار» برای اعضای اتاق تهران از دیگر برنامه‌های دفتر یونیسف در ایران است.

 رییس اتاق تهران به «اجلاس جهانی اتاق‌های بازرگانی» که قرار است هفته آینده در استرالیا برگزار شود هم اشاره کرد و گفت: یک هیات از اتاق ایران و تهران به سرپرستی آقای پدرام سلطانی در این اجلاس حضور خواهند داشت.

 رییس اتاق تهران همچنین به برگزاری مراسم اعطای تندیس نشان امین‌الضرب برای دومین سال از سوی اتاق تهران در دی سال جاری به کارآفرینان برتر کشور پرداخت و گفت: فراخوان این مراسم نیز روی سایت اتاق تهران قرار گرفته است. از همه اعضا درخواست دارم که کمک کنند تا کارآفرینان و صنعتگران فرم‌های مربوط به این مراسم را تکمیل کنند تا در کمیته‌های تخصصی بررسی و داوری شود و اتاق تهران بتواند اعطای نشان و لوح را به بهترین شکل انجام دهد.

  امضای تفاهمنامه همکاری اتاق مشترک ایران و عراق با اتاق تهران از دیگر محورهای این نشست بود. سیدحمید حسینی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق طی سخنانی بر اهمیت بازار عراق برای ایران تاکید کرد.

 

ارسال نظر