آنچه در حوزه تلکام انجام شده قابل ستایش است
گروه بنگاهها
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ بازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، منصور معظمی در حاشیه بازدید از سالن همراه اول اظهار کرد: دنیای آینده که خیلی هم دور نیست دنیای IT و مجازی است.
معاون وزیر صمت یکی از ویژگیهای اقتصاد دانشبنیان را استفاده از IT دانست و گفت: ما باید به سمتی برویم که حداکثر استفاده و بهرهبرداری را از منابع محدود داشته باشیم، چرا که در این زمینه برخلاف منابع، نیازها نامحدود است. معظمی با بیان اینکه دنیای امروز راه خود را انتخاب کرده و تلاش دارد بخش فاوا را توسعه دهد، افزود: اگرچه در این سالها تلاشهای متعددی صورت گرفته اما همچنان با جایگاهی که باید داشته باشیم فاصله بسیاری وجود دارد. وی ادامه داد: دولت باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشد، متاسفانه اکنون در بنگاهها و شرکتها بهره وری بسیار پایین است و یکی از راههایی که به افزایش بهرهوری کمک میکند موضوع استفاده از IT است.
معظمی در پایان گفت: آنچه اکنون در این بخش دیده میشود قابل ستایش است اما همچنان آنچه کشور نیاز دارد به مراتب بیش از این است و باید راهکاری یافت تا برای انطباق نیازها با امکانات موجود گامهای موثری برداشته شود.
از همراه اول به دلیل اشتغالزایی بالا تقدیر میکنیم
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از سالن همراه اول در نمایشگاه تلکام، از این اپراتور به دلیل اشتغالزایی بالا تشکر کرد.
عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم و علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در سومین روز از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ از سالن اختصاصی همراه اول، بازدید کردند.
در جریان این بازدید رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فراگیر بودن اپراتور اول، گفت: هر ایرانی همانطور که از ابتدا با بیمه آشنا میشود، در حوزه مخابرات هم با همراه اول آشنا است. در واقع همراه اول جزو نخستینهایی است که هر خانواده با آن آشنا میشود و بقیه در کنار آن قرار میگیرند. عزیزی با اشاره به اقدامات همراه اول در زمینههای گوناگون، گفت: همراه اول نشان داد فقط به دنبال کسب و کار خود نیست و در کنار آن به صورت پایهیی روی ارائه خدمات کار میکند. این اپراتور عرق ملی بینظیری نسبت به ایران دارد و سرمایهگذاری قابل توجهی در زمینههای امنیت، امور اجتماعی، ورزش و... انجام داده و در تمام ایران پوشش سراسری دارد. رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: با توجه به فعالیتهای گسترده همراه اول، اشتغالزایی بالایی هم ایجاد شده است و ما به عنوان متولی اصلی اشتغال در مجلس شورای اسلامی، از این اپراتور تقدیر میکنیم.
رونمایی همراه اول از سرویس شماره مجازی
همراه اول همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام از سرویس شماره مجازی خود برای نخستینبار در کشور رونمایی کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ سرویس شماره مجازی از خدمات کاربردی همراه اول است. این راهکار مشترکین را قادر میسازد تا در حین استفاده از اپلیکیشنهای اینترنتی، حریم شخصی خود را حفظ کرده و به جای استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای برقراری تماس، از شماره موقت مجازی که برای تماس به آنها اختصاص مییابد بهرهمند شوند.
به عنوان مثال از این پس مشترکین همراه اول میتوانند با خیالی آسوده و مطمئن از حفظ اطلاعات شماره تلفن همراه خود با مشاوران املاک تماس گرفته و در صورت تمایل شماره خود را برای اقدامات بعدی در اختیار ایشان قرار دهند.
شایان ذکر است همراه اول برای نخستینبار به صورت کاربردی در اپلیکیشن الونک این فناوری را برای بهرهمندی مخاطبان در نمایشگاه تلکام رونمایی کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در بازدید از غرفه همراه اول از راهاندازی این سرویس، تقدیر کرد.
رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی
در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷
همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷، همراه اول سرویس خط و سازمانی را ارائه کرد.
به گزارش اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سرویس خط ویژه سازمانی یکی از سرویسهای پایه مرتبط با Unified Communication است، که از جذابیت خاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برخوردار است و از طریق ایجاد یک سیستم پاسخگویی تلفنی مبتنی بر بستر cloud تمامی نیازهای تلفنی اینگونه شرکتها را پوشش میدهد.
این سرویس به کسب وکارها اجازه میدهد با ثبت یک شماره در شبکه همراه اول به عنوان خط ویژه سازمانی، تا ۶۴ شماره از خطوط فعلی کارکنان سازمان از هر اپراتوری به صورت همزمان پاسخگوی تماسها باشند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت IVR این سرویس، کسب و کارها میتوانند به صورت تخصصی پاسخگوی تماسها بوده و تماسهای مرتبط با هر بخش از کسب و کار خود را به تیمهای مرتبط داخلی ارجاع دهند. همچنین این راهکار میتواند همانند یک مرکز تماس کامل قابلیت کنترل و مدیریت کلیه تماسها را در اختیار مدیران کسب و کارها و شرکتها قرار دهد.
در واقع با استفاده از این سرویس سازمانها میتوانند به سهولت از طریق پنل کاربری که در اختیار آنها قرار میگیرد کلیه تماسهای تلفنی کسب و کار خود را مدیریت کنند. پاسخگویی همزمان، امکان تعریف IVRهای متعدد و عدم وابستگی سرویس به خطوط ثابت به کسب و کارها امکان پاسخگویی از هر زمان و مکان را داده که منجر به کاهش تماسهای از دست رفته خواهد شد. قابلیت تفکیک تماسهای شخصی و کاری، حفظ محرمانگی شماره تلفنهای کارکنان سازمان و تفکیک هزینه تماسهای شخصی و کاری از دیگر مزایای این سرویس است.
کاهش تماسهای از دست رفته، قابلیت پاسخگویی از هر نقطه و هر زمان، هزینه کمتر نسبت به سرویسهای مشابه به دلیل عدم نیاز به سرمایهگذاری اولیه، آسانی نصب، راهاندازی و استفاده به دلیل عدم نیاز به نصب سختافزار، قابلیت مدیریت تماسهای سازمان از طریق پنل کاربری، تفکیک تماسهای شخصی و کاری افراد سازمان، قابلیت انتقال تماس به خطوط فعلی افراد سازمان از تمامی اپراتورها و خطوط ثابت و حفظ محرمانگی شماره تلفن افراد سازمان در تماسهای خروجی برخی از مزایای این سرویس است.