روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۸۴۸

   پیشاپیش نتیجه روشن است؛ تعادل|

وزیر ارشاد اسبق در انتقاد از رد صلاحیت‌های صورت گرفته توسط شورای نگهبان گفت: پیشاپیش نتیجه مسابقه روشن است. علی جنتی در حساب توییتری خود نوشت: صدها نفر از نامزدهای انتخابات مجلس به دلیل عدم التزام عملی به اسلام یاعدم اعتقادبه نظام ردصلاحیت شده‌اند در بین آنان بسیاری از شخصیت‌های متدین، کارآمد و معتقد به نظام دیده می‌شوندکه از حضور در این رقابت بازمانده‌اند وقتی داوران مسابقه همگی از طرفداران تیم رقیب باشند پیشاپیش نتیجه مسابقه روشن است.

   سرک کشیدن به حساب مالی مردم درست نیست؛ مهر |

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از نحوه پرداخت یارانه معیشتی، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب مالی مردم سرک می‌کشد که این کار درست نیست. حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی دیروز در تذکری شفاهی با انتقاد از نحوه پرداخت یارانه معیشتی به مردم، اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روش اشتباهی را در پیش گرفته و به حساب همه مردم سرک می‌کشد که این روش درستی نیست. همچنین این وزارتخانه در پیامی مردم را تهدید کرده است که اگر نسبت به عدم دریافت یارانه معیشتی اعتراض کنند، یارانه آنان هم قطع می‌شود که این نوع رفتار با مردم درست نیست. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: برخی از مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که فقط یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند اما برای آن پیام آمده که ۷میلیون تومان درآمد دارند که این نوع رفتار با مردم برای ندادن یارانه معیشتی به آنان، اهانت است.

   طرح کاهش مناسبات ایران با انگلیس تقدیم هیات رییسه مجلس شد؛ خانه ملت |

طرح کاهش مناسبات ایران با انگلستان با ۲۳ امضا تقدیم هیات رییسه مجلس دهم شد. طرح کاهش مناسبات ایران با انگلیس شامل یک ماده واحده و یک تبصره با ۲۳ امضاء تقدیم هیات رییسه مجلس شد. پس از آنکه «راب مک ایر» سفیر انگلیس در ایران، هفته گذشته و در جریان حضور در تجمع غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد، برخی از نمایندگان مجلس خواستار اخراج او همچنین کاهش سطح رابطه میان تهران و لندن شده بودند. دستگاه دیپلماسی پیش از این با احضار سفیر انگلیس هشدارهای جدی به وی همچنین دولت این کشور در قبال دخالت در امور داخلی ایران را داده بود.

   تداوم راه شهید سلیمانی؛ تسنیم |

نماینده ولی فقیه در سپاه معتقد است: دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از دست داده زیرا حاج قاسم تکثیر شده و جبهه مقاومت قدرت بیشتری گرفته است. حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی دیروز در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در مشهد و در جمع فرماندهان و مسوولان سپاه استان با بیان اینکه پس از شهادت طهرانی مقدم، ساخت موشک متوقف نشد و بلکه سرعت نیز داده شد عنوان کرد: در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز باید عنوان کرد با این شهادت خط وی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و شهادت وی سبب سرعت‌گیری جبهه مقاومت شد به‌نحوی که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

   ماهواره‌بر «سیمرغ» مامور انتقال «ظفر» به فضا شد؛ باشگاه خبرنگاران |

رییس سازمان فضایی ایران از پرتاب ماهواره ظفر با ماهواره‌بر سیمرغ خبر داد و گفت: برای هدایت، کنترل و دریافت و ارسال داده به این ماهواره سه ایستگاه زمینی پیش‌بینی شده است. مرتضی براری دیروز در حاشیه مراسم تحویل ماهواره ظفر به سازمان فضایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما شاهد تحویل‌ دو ماهواره تصویربرداری ظفر ۱ و ۲ هستیم، افزود: این ماهواره به سفارش سازمان فضایی از سوی محققان و دانشمندان فضایی دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و ساخته شده است. وی با بیان اینکه امروز این ماهواره به ما تحویل داده می‌شود، اظهار کرد: این ماهواره پس از تحویل‌گیری به پایگاه فضایی جهت قرارگیری در مدار زمین منتقل خواهد شد.

    انتقال ۱۶ نظامی مجروح امریکا به جنوب کویت؛ فارس |

یک روزنامه کویتی از انتقال 16 نظامی امریکایی به یکی از بیمارستان‌های نظامی در جنوب کویت خبر داد که در حمله موشکی ایران به پایگاه امریکایی عین الاسد مجروح شده‌اند. هر روز که از حمله موشکی ایران به پایگاه امریکایی «عین‌الاسد» در غرب عراق می‌گذرد، دروغ رییس‌جمهور و وزارت دفاع امریکا، مبنی بر اینکه هیچ نظامی امریکایی در این حمله کشته یا زخمی نشده، بیشتر روشن می‌شود. پس از آنکه روزنامه «واشنگتن‌پست» یک هفته پس از حمله ایران (چهارشنبه ۲۵ دی) به زخمی شدن شماری نظامی امریکایی و دو روز بعد جمعه ۲۷ دی، پایگاه خبری «دیفنس وان» به مجروح شدن حداقل 11 امریکای اذعان کرد، دیروز هم یک روزنامه کویتی از انتقال 16 نظامی مجروح امریکا به کویت خبر داد. روزنامه القبس به نقل از «منابع مطلع» نوشت: «مجروحان با حفاظتی شدید، با یک هواپیمای نظامی مجهز، از عراق به پایگاه هوایی احمد الجابر منتقل شدند. آنها ابتدا به بیمارستان نظامی مخصوص نیروهای امریکایی در اردوگاه عریفجان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفتند. این افراد هنوز تحت مراقبت‌های ویژه هستند».

 

ارسال نظر