اپلیکیشنی که پولهای مشتریان را غیب کرد
یاهونیوز| بانک انگلیسی ناتوست پس از غیب شدن پولهای برخی مشتریان خود در زمان استفاده از اپلیکیشن بانکداری موبایلی این بانک مجبور به عذرخواهی از آنها شد.
به گزارش مهر، برخی مشتریان بانک ناتوست اعلام کردهاند در زمان نقل و انتقال پول و انجام تراکنش از طریق اپلیکیشن آن شاهد کم شدن پول از حساب خود هستند، ولی تراکنش مورد درخواست آنها عملاً انجام نمیشود. بانک ناتوست بابت این موضوع از کاربران عذرخواهی کرده و علت این مساله را نقص فنی دانسته است.
نقص یادشده به مدت نیم ساعت ادامه یافته و تمامی تراکنشهای انجامشده طی این مدت با همین خطا مواجه شدهاند. این بانک میگوید مشکل فنی یادشده را برطرف کرده و تراکنشهای انجامشده طی این مدت هم اصلاح شده و پولها به مقصد ارسال شدهاند. ناتوست در مورد علت وقوع این مساله توضیحی ارایه نکرده است.