آغاز 1400 با خلق محتوای فاخر «منو بشناس»

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۱۱۸

 شرکت ارتباطات سیار ایران در کنار ظرفیت آفرینی و ارتقای تکنولوژی همزمان با شیوع کرونا، اکنون با گذشت یک سال توجه ویژه‌ای بر تولید محتوای فاخر داشته و بر همین اساس، در آغاز بهار امسال نیز ضمن توسعه زیرساخت‌های خود و ارتقای سرعت اینترنت، در راستای پیشبرد مسوولیت‌های اجتماعی اقدام به اجرای ویژه برنامه «منو بشناس» کرد که به واسطه آن تلاش کرد لحظات شادی را برای هموطنان فراهم کند. به گزارش شمانیوز، اپراتور اول یکی از شرکت‌های پیشرو در انجام مسوولیت‌های اجتماعی بوده و اقدامات بشردوستانه را همواره در دستور کار خود قرار داده است. مسوولیت اجتماعی در ایران موضوع نسبتا نوپایی به شمار می‌رود، اما هر روزه در حال گسترده شدن است و یکی از شرکت‌های پیشگام و فعال در این رابطه، شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول است؛ به گونه‌ای که حتی سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند اپراتور اول ارتباطی کشورمان را الگویی در مسیر توسعه فعالیت‌های مسوولانه خود بدانند. همراه اول در راستای تحقق چشم‌انداز خود و به منظور تحقق اهداف راهبردی مسوولیت اجتماعی‌ خود، فعالیت‌های خود را ذیل محورهای سه گانه زیر تعریف کرده است:   حمایت و اسپانسرینگ از فعالیت‌هایی که سایر مجموعه‌ها انجام می‌دهند. فعالیت‌های بشردوستانه و اقداماتی که با هدف کمک به نیازمندان و بیماران انجام می‌شود. اقداماتی که به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی صورت می‌گیرد.  همانطور که گفته شد، همراه اول اقدامات بشردوستانه زیادی طی سال‌های اخیر انجام داده که از جمله آنها می‌توان به حمایت از سیل‌زدگان استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان اشاره کرد که طی آن حدود ۲۰ میلیارد تومان برای ارایه خدمات و تامین اقلام اساسی این مناطق صرف شد. در دوران شیوع ویروس کرونا نیز این اپراتور تماس ۶۰ هزار بهورز را رایگان اعلام کرد و کمک ۳۰ میلیارد ریالی را در ساخت بیمارستان سیار هزینه کرد. ایجاد بستر USSD برای جلب مشارکت در نوسازی مدارس مناطق محروم از دیگر اقدامات بشردوستانه همراه اول در چند سال اخیر بود. اما این اپراتور ضمن تحقق و پیشبرد برنامه‌های خود در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی به خصوص در حوزه مقابله با بجران کرونا، در آستانه سال جدید همانند سال‌های گذشته تلاش کرد با درنظر گرفتن شرایط ویژه امسال به جهت تداوم بحران کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی که اهم آن ماندن در خانه بود، با ارایه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف لحظات فرح بخشی را برای هموطنان ایجاد کند.  بر همین اساس شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) همزمان با آغاز بهار طبیعت و از چهارم فروردین 1400، ویژه برنامه «منو بشناس» سعی کرد لحظات شادی را برای هموطنان فراهم کند، در این ویژه برنامه که از طریق اپلیکیشن «روبیکا» پخش می‌شد، برای اولین بار کلیپ فاخر «منو بشناس» که با هنرمندی چهل نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت موسسه «مأوا» تولید شده بود، رونمایی شد.