مبارزه بدون تبعیض با مفاسد اقتصادی

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۵۶

سخنگوی قوه‌قضاییه به تشریح برنامه‌های دستگاه قضایی در سال 94 پرداخت.

غلامحسین محسنی اژه‌‌ای در نخستین نشست خبری خود در سال 94 گفت: در سال 94 قصد داریم با کسانی که با نام قوه قضاییه سوءاستفاده می‌کنند و کسانی که نوشته‌یی را جعل کرده و تحت عنوان قاضی این کار را انجام می‌دهند و نیز افراد دلال و... برخورد کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات ما در سال جدید، تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون تبعیض است، گفت: قصد داریم با دانه درشت‌ها و کسانی که متکی به ثروت و قدرت‌اند برخورد کنیم. محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مبارزه با زمین‌خواران و کسانی که به منابع ملی دست‌اندازی می‌کنند، یکی دیگر از اقدامات قوه‌قضاییه در سال 94 خواهد بود، گفت: ما قصد داریم در سال 94 با همه کسانی که به هر بهانه در جهت تخریب و دست‌اندازی به منابع ملی فعالیت می‌کنند، برخورد کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظر او را درباره اظهارات هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر وجود ظلم و برخورد خشن در زندان‌ها پرسید، گفت: درخصوص این مساله که گاهی اوقات گفته می‌شود، اگر بدون استناد باشد یک نوع افتراء، تهمت و تشویش اذهان عمومی است.

معاون اول قوه‌قضاییه افزود: ما همیشه گفته‌ایم اگر کسی مستندی برای این‌گونه مطالب دارد بیان کند، لکن بیان این‌گونه مسایل کلی به‌نظر ما صحیح نیست.

اژه‌ای گفت: سه نفر از اعضای دولت‌های نهم و دهم لیست اموال خود را به قوه قضاییه ارایه نکردند. در دولت یازدهم همه افراد لیست اموال خود را اعلام کردند و فعلا تا پایان مسوولیت فرصت باقی است.

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت که دولت برای رفع ممنوع‌التصویری رییس دولت اصلاحات به‌صورت رسمی مذاکره‌یی با قوه‌قضاییه نداشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر