ویژه

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۹۰۳

انتخاب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

دکتر فردوس کریمی الکوهی برای مدت دو  سال دیگر به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال وبختیاری انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال وبختیاری، دکتر فردوس کریمی الکوهی طی حکمی با امضای محمد جوانبخت ـ «رییس مجمع عمومی» به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان منصوب شد.خطاب به دکتر فردوس کریمی دراین حکم آمده است نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ 17/8/1401 و به پیشنهاد مصوبه شماره ۶۶۷ مورخ 21/8/1401 هیات‌مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای چهار محال و بختیاری برای مدت دو (۲) سال به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور تعیین و منصوب می‌شوید.

لذا انتظار می‌رود با رعایت اصول عدالت‌محوری روحیه انقلابی و جهادی مردم داری و فسادستیزی و با هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت کلیه عوامل ذی‌مدخل در مدیریت منابع آب نسبت به پیگیری و اجرای وظایف ذیل، اهتمام ویژه به عمل آورید.

1ـ برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با اولویت‌های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو

2ـ اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه‌های ابلاغی مجمع عمومی هیات‌مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب.

3ـ بهره‌برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی

4ـ اجرای ماموریت‌های ویژه بخش آب با تأکید بر برنامه‌های سازگاری با کم آبی طرح‌های حفاظت و بهره‌برداری مدیریت حوضه‌های آبریز کیفیت و محیط زیست استقرار سامانه‌ها و تشکل‌های بهره‌برداری و تقویت مشارکت‌های مردمی

5ـ شناسایی و پیشگیری از منازعات و مناقشات آبی در سطوح مختلف و هماهنگی و هم افزایی با کلیه عوامل ملی محلی و منطقه‌ای در چارچوب مدیریت بهم پیوسته حوضه‌های آبریز.

6 ـ هدایت موثر برنامه‌ها و فعالیت‌های مالی اقتصادی اداری و منابع انسانی فنآوری و تحول اداری خدمات رو به مشتری و نظارت و کنترل زیر مجموعه‌ها به منظور حسن اجرای برنامه‌ها و رعایت قوانین و مقررات

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی موثر به مردم شریف آن استان خواستارم.

ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است.

علی رجبی نیز در آیین افتتاحیه مانور تمرینی و آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی شمال کشور که در شرکت برق منطقه‌ای باختر برگزارشد، ایجاد هماهنگی بین شرکت‌های آب و برق را برای رسیدگی به حوادث در مواقع حادو بحرانی مهم ارزیابی کرد و گفت: اصل هماهنگی نظارت و برنامه‌ریزی سرلوحه اصلی در طراحی مانور‌ها بوده است تا صنعت آب و برق به صورت منسجم و در قالب یک تیم بتوانند در شرایط بحرانی در کنار هم قرار گیرند تا در خدمت‌رسانی تسریع و هم افزایی صورت گیرد.

وی افزود: بر این اساس باید هرگونه ابزار، تجهیزات و منابع انسانی متناسب با شرایطی که در محل حادثه رخ به کار گرفته شود و از ورود تجهیزات و امکانات ناکارآمد و ناهماهنگی در محل حادثه جلوگیری به عمل آید. رجبی خدمت‌رسانی به موقع، آمادگی نیرو‌ها و آموزش را از اهداف برگزاری این مانور‌ها دانست و افزود: سیاست وزارت نیرو خدمت رسانی سریع و به موقع در تمام مناطق کشور در زمان بروز حوادث است. تداوم جریان آب و برق پایدار در مواقع بحران اساسی‌ترین نیاز مردم آسیب دیده است.

استاندار استان مرکزی گفت: تداوم جریان آب و برق پایدار در مواقع بحران اساسی‌ترین نیاز مردم آسیب دیده است. فرزاد مخلص الائمه در آیین افتتاحیه مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی شمال کشور که با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد، بابیان این مطلب افزود: همکاران سختکوش صنعت آب و برق در تمام مواقع و سخت‌ترین شرایط پای کار بوده‌اند تا امید را در دل مردم زنده نگه دارند. وی برگزاری مانور‌های تمرینی آموزشی را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: در شرایط پیچیده و بحرانی باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت پذیرد.

 

ارسال نظر