انعقاد دو تفاهم‌نامه راهبردي توسط همراه اول در حاشيه نمايشگاه تحول صنعت خودرو

۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۰۱:۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۰۱۱۲۴

همراه اول در حاشيه نمايشگاه تحول صنعت خودرو، دو تفاهم‌نامه راهبري با رويكردهاي «پياده‌سازي سامانه تماس اضطراري» و «توسعه فناوري‌هاي فضايي و حمل‌و‌نقل پيشرفته» منعقد كرد.

همراه اول در حاشيه نمايشگاه تحول صنعت خودرو، دو تفاهم‌نامه راهبري با رويكردهاي «پياده‌سازي سامانه تماس اضطراري» و «توسعه فناوري‌هاي فضايي و حمل‌و‌نقل پيشرفته» منعقد كرد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، تفاهم نامه همكاري با موضوع پياده‌سازي سامانه تماس اضطراري ظهر ديروز سه شنبه 23 آبان 1402 بين شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول)، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنيان حمل و نقل و فضايي معاونت علمي، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان رياست‌جمهوري، معاونت صنايع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، گروه صنعتي ايران خودرو، شركت خدمات ارتباطي ايرانسل و سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در حاشيه دومين نمايشگاه تحول صنعت خودرو منعقد شد. 
اين تفاهم‌نامه با هدف پياده‌سازي آزمايشي سامانه تماس اضطراري (e-call) در دو استان اصفهان و سمنان با حضور عباس علي‌آبادي وزير صنعت، معدن و تجارت و حميد بهروزي قائم مقام همراه اول منعقد شد. 
همچنين تفاهم‌نامه همكاري بين مركز تحقيق و توسعه همراه اول و ستاد توسعه فناوري‌هاي فضايي و حمل و نقل پيشرفته معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري با حضور منوچهر منطقي، رييس اين ستاد و وحيد شاه منصوري، رييس مركز تحقيق و توسعه همراه اول با هدف همكاري در زمينه تحقيق و پژوهش، طراحي و توسعه فناوري‌ها و محصولات حوزه فناوري‌هاي حمل و نقل پيشرفته و فضايي با تكيه بر توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي دو طرف و توانمندسازي زيست بوم اين حوزه امضا شد.
شناسايي و معرفي نيازمندي‌هاي همراه اول در حوزه فناوري‌هاي مرتبط با حمل و نقل پيشرفته و فضايي، شناسايي و معرفي توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي اين اپراتور براي توسعه فناوري‌ها و محصولات در موضوع تفاهم نامه، توسعه بازار براي محصولات مشترك توسعه داده شده در قالب‌هايي نظير ايجاد كنسرسيوم‌، تضمين خريد، مشاركت استراتژيك، سرمايه‌گذاري مشترك، بازاريابي و بازارسازي براي محصولات و فناوري‌هاي مشترك توسعه داده شده و برگزاري رويدادهاي نوآوري و فناوري با هدف شناسايي تيم‌هاي مستعد از مهم‌ترين محورهاي اين تفاهم‌نامه عنوان است.

ارسال نظر