ادغام سامانه‌هاي 137 و 1888 پس از 11 سال

۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - ۰۰:۳۶:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۷۲۵

رييس مركز سامانه مديريت شهري و نظارت همگاني شهرداري تهران از ادغام سامانه‌هاي ۱۳۷ و ۱۸۸۸ پس از ۱۱ سال خبر داد. به گزارش تسنيم، رضا ناصري سراي درخصوص عملكرد سامانه 137 گفت: در دوره فعلي مديريت شهري به نسخه‌اي يكپارچه از سامانه‌هاي ارتباط مردمي با عنوان «137 پلاس» دست يافته‌ايم كه در دريافت و رسيدگي به گزارش‌هاي مردمي و ارايه خدمات شهروندي چابك‌تر شده است. وي افزود:

رييس مركز سامانه مديريت شهري و نظارت همگاني شهرداري تهران از ادغام سامانه‌هاي ۱۳۷ و ۱۸۸۸ پس از ۱۱ سال خبر داد. به گزارش تسنيم، رضا ناصري سراي درخصوص عملكرد سامانه 137 گفت: در دوره فعلي مديريت شهري به نسخه‌اي يكپارچه از سامانه‌هاي ارتباط مردمي با عنوان «137 پلاس» دست يافته‌ايم كه در دريافت و رسيدگي به گزارش‌هاي مردمي و ارايه خدمات شهروندي چابك‌تر شده است. وي افزود: يكي از جنبه‌هاي خدمات‌رساني سامانه 137 پلاس، اقدامات فوريتي در زمان بارش نزولات آسماني است و اين سامانه حداكثر ظرفيت خود را در اين بخش به كار مي‌بندد. ناصري گفت: هر ساله با شروع فصل سرما و ورود سامانه‌هاي بارشي به كشور و شهر تهران، حجم قابل توجهي از تماس‌ها و درخواست‌هاي شهروندان تهراني به موضوعات آب‌گرفتگي، برف‌روبي و بعضاً موارد مربوط به تندبادها و شكستگي درختان اختصاص مي‌يابد كه اين سامانه نيز موارد را به واحدهاي اجرايي و مراكز مربوطه ارجاع و تا حصول نتيجه پيگيري مي‌كند.

ارسال نظر