پرسپوليس فاتح ليگ برتر شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۱:۳۵
کد خبر: ۳۱۳۸۷۱
پرسپوليس فاتح ليگ برتر شد

 پرسپوليس با برتري مقابل مس رفسنجان در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر عنوان قهرماني را از آن خود كرد. 

 پرسپوليس با برتري مقابل مس رفسنجان در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر عنوان قهرماني را از آن خود كرد. 
به گزارش روزنامه تعادل، از هفته پاياني ليگ برتر دو تيم پرسپوليس و استقلال كه شانس كسب عنوان قهرماني را داشتند به ترتيب در ورزشگاه‌هاي آزادي و دستگردي به مصاف مس رفسنجان و پيكان رفتند كه در نهايت سرخپوشان با برتري برابر رفسنجاني‌ها به اين عنوان دست پيدا كردند. 
اين نتيجه در حالي به دست آمد كه كار پرسپوليس به دليل دفاع متراكم شاگردان محرم نويدكيا، استرس بازي و خبرهايي كه از ديدار رقيب به گوش مي‌رسيد حسابي گره خورده بود و آنها تا لحظات پاياني با توجه به برد استقلال مقابل پيكان عنوان قهرماني را از دست رفته مي‌ديدند. با اين حال در دقيقه 86 طي يك رفت و برگشت و روي سانتر وحيد اميري ضربه سر گئورگي گولسياني وارد دروازه حامد لك شد و پرسپوليس به گل برتري دست پيدا كرد. هرچند اين گل در شرايط مشكوك به آفسايد به ثمر رسيد اما به هر حال حكم قهرماني سرخ‌ها را امضا كرد و در نهايت بعد از 6 دقيقه وقت اضافه‌اي كه امير عرب‌براقي داور بازي تعيين كرده بود پرسپوليس به صورت رسمي به عنوان قهرمانی ليگ برتر دست يافت.  در پايان اين فصل كه روز گذشته به پايان رسيد پرسپوليس با كسب 68 امتياز عنوان قهرماني را تصاحب كرد و استقلال كه رقابت شانه به شانه‌اي با رقيب همشهري داشت با برد مقابل پيكان و كسب 67 امتياز در جايگاه دوم ايستاد.  در پايين جدول اما پيكان با شكست مقابل استقلال و با توجه به برد دو تيم فولاد و استقلال خوزستان دومين تيم سقوط كرده به ليگ آزادگان لقب گرفت. پيش از اين سقوط صنعت نفت‌ آبادان به ليگ پايين‌تر قطعي شده بود.  
با برگزاري ديدارهاي روز گذشته فصل جاري ليگ برتر به پايان رسيد. فصلي كه احتمالا خوشحالي، غم و غصه و حواشي آن تا چند هفته آينده همچنان ادامه پيدا خواهد كرد. 

ارسال نظر