آخرین خبر از وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۷۰۸
آخرین خبر از وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس

فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس تحت تاثیر وضعیت سه بازیکن قرار گرفته است.

در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر این هستند تا این باشگاه از خریدهای جدید رونمایی کند اما فعلا در چند روز اخیر همه چیز در این باشگاه تحت تاثیر وضعیت مهدی ترابی،علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر قرار گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، برخی اخبار از تبریز حکایت از این دارد که حضور این سه بازیکن در تراکتور تقریبا منتفی شده است اما از این سوی پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان نمی دهد که برای بازگشت این سه اتفاق جدیدی رخ داده باشد.

بیرانوند و پرسپولیس بابت فسخ یکطرفه این گلر بیستم تیر باید در کمیته وضعیت مقابل هم قرار گیرند. با توجه به این موضوع مسئولان باشگاه با برخی گلرهای داخلی و خارجی مذاکره کردند. مذاکرات پرسپولیس با نیازمند دروازه بان سپاهان همان اوایل متوقف شد زیرا این بازیکن با توجه به قراردادی که با سپاهان دارد امکان جدایی نداشت. در ادامه سرخپوشان با محمدرضا اخباری گلر گل گهر وارد مذاکره شدند. اخباری با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد اما به دلیل بند فسخی که در قراردادش است امکان جدایی دارد اما درحالی که مذاکرات با این گلر خوب پیش می رفت ظاهرا مالک باشگاه و اسپانسر پرسپولیس از باشگاه می خواهند مذاکرات تا مشخص شدن وضعیت بیرانوند متوقف شود! این اتفاق درحالی رخ داده که هیئت مدیره باشگاه تصویب کرد برای فصل جدید پرسپولیس سراغ گلر جدید برود و البته که به دلیل رفتارهای بیرانوند دردو سال اخیر هواداران هم به او اقبال کمتری دارند.

از سوی دیگر وضعیت دانیال اسماعیلی فر که پالس هایی برای برگشت داده مشخص نیست. شب گذشته رضا درویش آخرین گفت و گو را با این بازیکن داشته است. اسماعیلی فر پیش قراردادی دوساله با تراکتور بسته و ظاهرا سر همین موضوع برای برگشت به پرسپولیس کشمکش دارد.

در مورد مهدی ترابی هنوز خبر تازه ای نیست. در چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه او حتی پیش پول هم از تراکتور گرفته منتشر شده اما مسئولان تراکتور به هیچ وجه این خبر را تایید نمی کنند.

به دلیل نامشخص بودن وضعیت این بازیکنان به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات دچار ایستایی شده و فعلا خبر خاصی از این باشگاه به گوش نمی رسد.

ارسال نظر