تخلف محرز دولت در انتصابات دقیقه نودی!

۱۴۰۳/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۳۳۴
تخلف محرز دولت در انتصابات دقیقه نودی!

اسنادی از تخلف در دولت سیزدهم از دستور محمد مخبر درباره عدم عزل و نصب ها در دستگاه های اجرایی در روزهای پایانی دولت منتشر شده است.

اقتصادنیوز نوشت: روز گذشته نامه‌ای از مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب خطاب به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری منتشر شد؛ نامه ای با این مضمون که در همه وزارتخانه‌ها و معاونت‌ها، از عقد و عملیات، عزل و نصب و استخدام نیروی جدید جلوگیری شود به جز در موارد غیرقابل اجتناب.

این نامه در حقیقت بیشتر از آنکه وجهه حقوقی داشته باشد، سندی بود بر اتفاقاتی غیرمعمول در دستگاه‌های اجرایی که در روزهای آخر دولت در حال وقوع است.

در همین راستا، اسنادی به «اقتصادنیوز» رسیده که نشان می‌دهد با وجود نامه محمد مخبر به دستگاه های اجرایی زیر مجموعه دولت در ۱۲ تیرماه مبنی بر اجتناب از انتصاب‌ها تا زمان تحویل دولت به مسعود پزشکیان، در روزهای بعد از ابلاغ این بخشنامه مهم برخی دستگاه ها با تخلف از دستور سرپرست ریاست جمهوری همچنان احکام انتصاب امضا و ابلاغ کردند. به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس گزارش اقتصادنیوز، این اسناد نشان می دهد که در یکی از معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی و در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز طی روزهای اخیر احکامی جهت بکارگیری برخی اشخاص در پست‌های گوناگون صادر شده است.

ارسال نظر