قیمت ارزهای دیجیتال امروز 6مردادماه 1403؛ بیت کوین تحت تاثیر انتخابات آمریکا

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۶:۰۹
کد خبر: ۳۱۷۴۱۷
قیمت ارزهای دیجیتال امروز 6مردادماه 1403؛ بیت کوین تحت تاثیر انتخابات آمریکا

نتایج گزارشی نشان می‌دهد ۷۳ درصد از رأی صاحبان رمزارزهای دیجیتال تحت تاثیر موضع نامزد ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده قرار دارد.

تقریبا از هر چهار مالک ارزهای دیجیتال، سه نفر می‌گویند رأی آنان برای ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده در ماه نوامبر تحت تاثیر موضع نامزد در حوزه رمزنگاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، شرکت مبادلات ارز دیجیتال و متولی بانک جمینای در ایالات‌متحده اعلام کرد برای اولین بار در تاریخ ایالات‌متحده، رمزارزهای دیجیتال به موضوع تبلیغاتی مهم در انتخابات ریاست‌جمهوری تبدیل شده است.

این نتایج نشان داد در حال حاضر بیش از یک نفر از هر پنج آمریکایی یا ۲۱ درصد، صاحب ارزهای دیجیتال هستند و در میان آنان اکثریت قریب به اتفاق یا ۷۳ درصد، قصد دارند هنگام رأی دادن به رئیس‌جمهور بعدی، موضع نامزد در مورد ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرند.

بیش از یک سوم یا ۳۷ درصد گفتند که موضع  نامزدها در مورد ارزهای دیجیتال «تاثیر قابل‌توجهی» بر رأی آنان برای ریاست‌جمهوری خواهد داشت.

در حالی که ۳۸ درصد از آمریکایی‌هایی که صاحب ارزهای دیجیتال نیستند، اظهار کردند نگرانی‌ها در مورد قوانین، آنان را از فعالیت در این حوزه منصرف کرده است، ۴۷ درصد موافق بودند که ایالات‌متحده به مقررات دولتی بیشتری در بازار کریپتو نیاز دارد.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۱ درصد از افراد غیرمالک بر این باورند که عدم اطمینان قانونی در مورد استفاده از ارز دیجیتال وجود دارد.

در میان دارندگان رمزارزهای دیجیتال، ۱۸ درصد ارزهای دیجیتال را جایگزین ارزهای دولتی می‌دانند که توسط بانک مرکزی کنترل می‌شوند و همین درصد از صاحبان کریپتو فکر می‌کنند نظارت بیشتر دولت بر صنعت کریپتو مثبت خواهد بود زیرا از مصرف‌کنندگان را از بازیگران بد این حوزه محافظت می‌کند.

علاوه بر این، ۴۱ درصد از دارندگان رمزارزهای دیجیتال گفتند الزام صرافی‌های رمزارزهای دیجیتال به رعایت قوانین سختگیرانه باعث افزایش اعتماد به این صنعت خواهد شد.

آناتولی گزارش کرد، این نظرسنجی از ۲۳ ماه مه تا ۲۸ ژوئن با ۱۲۰۰ آمریکایی توسط گروه مشاوره Data Driven جمینای انجام شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۰۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۵.۴۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۷ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۳۹ میلیارد دلار است که ۲۶.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۸۶ میلیارد دلار است که  ۶.۲۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۰۷ میلیارد دلار است که ۹۱.۳۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۸:۰۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۷ هزار و ۸۳۷.۰۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۰ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۲۵۱.۲۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۲۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۳.۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۳ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۸۳.۱۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۶ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۹۹۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۴۰ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۳۴۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۱۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۷۱ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۶.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۶۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۲۴ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۱۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۶۵ درصد کاهش

ارسال نظر