واریز وام ۳.۵ میلیارد تومانی بانک رفاه شامل چه کسانی می‌شود؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۵۸۶
واریز وام ۳.۵ میلیارد تومانی بانک رفاه شامل چه کسانی می‌شود؟

دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت متصل به بانک رفاه می‌توانند از وام 3.5 میلیارد تومانی بانک رفاه با نرخ سود 23 درصدی بهره‌مند شوند.

دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت متصل به بانک رفاه می‌توانند از وام 3.5 میلیارد تومانی بانک رفاه با نرخ سود 23 درصدی بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک رفاه در طرحی تحت عنوان طرح پذیرنده‌شو، تا سقف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت که متصل به این بانک هستند، وام پرداخت می‌کند. همچنین بانک ۲۳ درصد نرخ سود و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت این طرح تعیین کرده است.چگونه می‌توان از وام 3.5 میلیارد تومانی بانک رفاه بهره‌مند شد؟

متقاضی باید در حساب جاری خود، مبلغی را سپرده‌گذاری کند، سپس با ایجاد تراکنش از طریق دستگاه کارتخوان در بازه زمانی دو تا چهار ماهه، گردش مالی مناسب را درجهت دریافت وام ایجاد کند. مبلغ وام نیز برابر با میانگین کارکرد دستگاه کارتخوان و میانگین حساب،‌ می‌تواند تا 6.5 برابر میانگین کارکرد دستگاه کارتخوان یا درگواه پرداخت باشد.

بانک رفاه سپرده را در بانک مسدود نمی‌کند و وام‌گیرنده می‌تواند از مبلغ آن برداشت یا به آن اضافه کند. متقاضی دریافت این تسهیلات باید با ارائه مدرک اعتبار شغلی، جواز کسب یا پروانه فعالیت و درصورت لزوم سند ملک، ضمانت‌های لازم را در راستای توانایی بازگرداندن مبلغ وام، به بانک بدهد.

مزایای طرح پذیرنده‌شو برای وام‌گیرنده چیست؟

این طرح برای دریافت‌کنندگان خود دارای نکات مثبتی است که می‌توان به اعطای تسهیلات معادل ۳۰، ۴۰ و ۵۰ درصد مبلغ تراکنش یک ماهه تا سقف ۳۰ میلیارد تومان، اعطای تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب دو ماهه برای پذیرندگان و تا چهار برابر میانگین دو ماهه برای پذیرندگان برتر و همچنین امکان انتقال امتیاز وام به اقوام درجه یک برای افراد حقیقی و به کارکنان یا پرسنل برای افراد حقوقی، اشاره کرد.

بانک رفاه برای تسهیلات پذیرنده‌شو، نرخ سود ۲۳ درصدی و ۳۶ ماه مدت زمان بازپرداخت تعیین کرده است. حال با احتساب سقف مبلغ دریافتی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ۲۳ درصد نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هرقسط ماهانه مبلغ ۱۳۵ میلیون و۴۸۴ هزارتومان به بانک بپردازد.

همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده درمجموع مبلغ چهار میلیارد و ۸۷۷ میلیون و ۴۸۴ هزارتومان به بانک باز خواهد گرداند که یک میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۴۲۴ هزارتومان سهم سود بانک ازاین تسهیلات خواهد بود.

ارسال نظر