همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد

۱۴۰۳/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۰۳۹
همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن Hamster Kombat ($HMSTR) به پلتفرم خود، دنیای کریپتو را در شوک فرو برد.

این خبر جامعه کریپتو را به وجد آورده است و کنجکاوی و اشتیاق را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برانگیخته است. انجمن همستر کامبت مشتاقانه منتظر لیست ایردراپ است.

به گزارش خبرآنلاین، همستر کامبت پس از لیست اخیر خود در CoinMarketCap، اکنون در Binance ظاهر شده است. این امر دسترسی معامله‌گران و معامله توکن را پس از راه‌اندازی آسان‌تر می‌کند.

حرکت Binance نشان‌دهنده تعهد آن به ارائه طیف گسترده ای از توکن‌ها به کاربران خود و تقویت موقعیت خود به عنوان یک صرافی برتر است. همچنین بازده خوبی برای Binance به همراه خواهد داشت. همستر کامبت جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه در بازی Tap-to-Earn دارد. هنگامی که رویداد تولید توکن رخ می‌دهد و توکن برای تجارت فهرست می‌شود، بایننس تعداد زیادی کاربر جدید جذب می‌کند.

بسیاری انتظار رشد قابل توجه و فرصت‌های جدید با $HMSTR دارند. قابل مشاهده بودن آن در Binance منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد لیست شدن زودهنگام همستر کامبت شده است. هیجانات پیرامون همستر کامبت در Binance، تأثیر این پلتفرم و آینده امیدوارکننده توکن $HMSTR را برجسته می‌کند.

ارسال نظر