حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۹:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۳۹۵
حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «حی المشاع» حد فاصل شهرک‌های المنصوری و مجدلزون واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، رسانه‌های لبنان همچنین گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک «بلده الکفور» واقع در شهر «النبطیه» واقع در جنوب این کشور را هدف حملات خود قرار دادند.

خبرنگار المنار نیز گزارش داد هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در حریم هوایی جنوب لبنان به پرواز درآمده و توپخانه این رژیم اطراف شهرک‌های «علما الشعب» و «الظهیره» را هدف قرار دادند.

پیشتر منابع محلی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» واقع در منطقه «صور» در جنوب لبنان خبر دادند.

نابع محلی همچنین اعلام کردند که یک دستگاه موتور سیکلت در شهرک جویا در صور لبنان هدف حمله رژیم اشغالگر قرار گرفته است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت لبنان از شهادت یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی این حمله خبر داد.

در سایه نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش حزب‌الله به ترور فؤاد شکر، از فرماندهان ارشد این حزب‌، ارتش اشغالگر حملات نظامی خود را در جنوب لبنان تشدید کرده است.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

ارسال نظر