اخبار
تسهیلات ویژه بیمه دی
به عمر و سرمایهگذاری
مدیریت عمر انفرادی شرکت بیمه دی اعلام کرد: این شرکت در نظر دارد با همکاری کلیه مدیران فنی به مشتریان بیمههای عمر و سرمایهگذاری خود، در سایر رشتههای بیمهیی تسهیلات ویژه به شرح ذیل ارائه کند.
به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل گفتنی است مشتریان حایز شرایط دریافت این تسهیلات مشتریانی هستند که از بیمهنامههایی با روش پرداخت سالانه و 6ماهه و به ترتیب با حق بیمههای حداقل 5 و 6 میلیون ریال برخوردارند.
- 25درصد تخفیف در خرید بیمهنامه بدنه خودرو برای شخص بیمهگذار یا بیمه شده
- 10درصد تخفیف در خرید بیمهنامه حوادث انفرادی برای شخص بیمهگذار یا بیمه شده
- حداکثر 50 درصد تخفیف در خرید بیمهنامه آتشسوزی مسکونی و تجاری برای شخص بیمهگذار یا بیمه شده
- 15درصد تخفیف در خرید انواع بیمهنامه مسوولیت (به استثنای بیمه مسوولیت ساختمانی) برای شخص بیمهگذار یا بیمه شد.مرتضی شکوری همچنین افزود: مشتریان گرامی که واجد شرایط فوق هستند، میتوانند با در دست داشتن اصل بیمهنامههای خود به نمایندگان و شعب شرکت بیمه دی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به صدور بیمهنامههای مورد نیاز و اخذ تخفیفات فوق اقدام کنند.
2000پایانه و 57 میلیون کارت در بانک ملت
مدیرعامل بانک ملت با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه بانک و شرکتهای وابسته در این نمایشگاه بازدید کرد. به گزارش روابطعمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل همراه با محمد بیگدلی رییس هیاتمدیره، محمود اخلاقی و حسین حیدری معاونان مدیرعامل و جمعی از روسای ادارات کل این بانک، از غرفه بانک و شرکتهای وابسته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دیدن کرد و با عملکرد شرکتهای زیرمجموعه این بانک بورسی از نزدیک آشنا شد.
بر اساس این گزارش، همزمان با حضور دکتر اخلاقی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از چند خدمت بانک ملت و شرکتهای وابسته رونمایی شد. مدیرعامل بانک ملت در این بازدید با تاکید بر لزوم انجام سرمایهگذاری جدید، طراحی و تولید محصولات نو و استفاده از دانش برای تولید بستههای جدید سرمایهگذاری در شرکت تامین سرمایه بانک ملت تاکید کرد: اتصال شرکتهای زیرمجموعه به ابزارهای پرداخت الکترونیک بانک، برای این شرکتها و بانک، ارزش افزوده ایجاد میکند. وی همچنین در بازدید از غرفه شرکت صرافی ملت بر توسعه تعاملات ارزی بانک تاکید کرد. دکتر اخلاقی بر لزوم انجام کار حرفهیی و با برنامه و ضرورت تدوین برنامههای تحولی در شرکت واسپاری ملت تاکید کرد و افزود: شرکت بیمه ما هم باید با طراحی محصولات بیمهیی جدید متناسب با نیاز مشتریان، سهم مناسبی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد. مدیرعامل بانک ملت، راهاندازی یک سیستم خودارزیابی و بازنگری جدی در عملکرد شرکت تدبیرگران ملت را خواستار شد و اظهار داشت: باشگاه مشتریان نیز از موضوعات استراتژیک و حلقه اتصال زنجیرههای ارزش بانک است که سرمایهگذاری روی آن کمک به تحقق اهداف بانک محسوب میشود.
بنابراین باید برای افق پیشرو، برنامههای وسیعی برای این باشگاه تدارک دیده شود. دکتر اخلاقی همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه با نمایندگان یک بانک روسی دیدار و گفتوگو کرد و گفت: ایران علاقهمند است تا از فرصتهای بینالمللی برای توسعه ظرفیتهای خود استفاده کند. مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر ضرورت برگزاری یک نشست تخصصی حرفهیی بین نمایندگان این بانک و بانک روسی خواستار طراحی یک معامله برد- برد در تعامل طرفین شد. در پایان این دیدار اعلام شد که بانک ملت تا پایان سال جاری حداقل ۹ محصول جدید را طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. با راهاندازی 2هزار پایانه بانکی غیرنقد، تعداد پایانههای نقد و غیرنقد نصب شده از سوی بانک ملت در سراسر کشور به ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه افزایش یافته است. همچنین این بانک با هدف ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و توسعه پرداختهای غیرحضوری تا پایان بهار امسال ۵۷میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۳۰فقره انواع کارتهای الکترونیک برای مشتریان در سراسر کشور صادر کرده است. تا پایان خردادماه، ۳۴میلیون و ۶۶۰هزار و ۸۹ فقره کارت برداشت و ۲۰میلیون و ۵۲۸هزار و ۹۲۹فقره کارتهای خرید و هدیه، برای
مشتریان بانک ملت صادر شده است. صدور یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۵۳۴ فقره کارت پول الکترونیک و ۲۶هزار و ۹۷۸ فقره کارت اعتباری، از دیگر اقدامات بانک ملت در حوزه صدور کارتهای الکترونیک تا پایان ماه سوم سال جاری بوده است.
رونمایی از نسخه جدید همراه بانک صادرات
بانک صادرات ایران برای پاسخگویی مطلوبتر به نیاز مشتریان از نسخه جدید همراه بانک ویژه دستگاههای دارای سیستم عامل IOS رونمایی کرد. به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، این بانک جهت افزایش رضایتمندی بیش از پیش و کاهش هزینههای مشتریان ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است بر این اساس نسبت به طراحی و ارتقای خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه ٤/٩ سامانه مذکور را که مخصوص دستگاههای با سیستم عامل IOS است را روانه بازار کرد. در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندیهای جدید امکان جستوجوی شعب و ورود به نرمافزار با استفاده از اثر انگشت (برای دستگاههایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است. این گزارش میافزاید: هموطنان میتوانند با مراجعه به وبسایت این بانک به نشانی www. bsi. ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن روی گوشیهای تلفن همراه کنند. بر اساس این گزارش خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیمکارتهای اعتباری تلفن همراه، انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات ایران را به مشتریان ارائه میدهد. شایان ذکر است، بانک صادرات ایران جهت کاهش هزینهها، سفرهای درون شهری و آلودگی هوا، افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است. گفتنی است، خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به گونهیی که تعداد تراکنشهای سامانه همراه بانک در پایان خرداد ماه حدود ٩٠درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩٤ نشان میدهد که این میزان افزایش ناشی از تنوع خدمات و رضایت کاربران از خدمات این سامانه است