در انتظار معجزه

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۵۴

نیویورک تایمز:

این روزنامه تیتر یک خود را به مساله حملات در شیکاگو اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که یکی از قربانیان حملات ماه مه ‌در شیکاگو زنده مانده است اما نیاز به معجزه برای رهایی از وضعیت وخیمی دارد که دچار آن شده است. او که همراه دختر خردسالش هدف گلوله قرار گرفته بود، حالا در شرایط وخیمی قرار دارد. بر این اساس، ادامه تیراندازی‌های مرگبار در شهر «شیکاگو» امریکا آمار امسال تلفات ناشی از استفاده از سلاح گرم در این شهر را به بیش از 500نفر رسانده است. یک زن باردار به نام «کریستال میر» یکی از افرادی بود که در این تیراندازی‌ها کشته شد. وی دقیقا در همان خیابانی از ناحیه شکم هدف تیراندازی قرار گرفت که کمتر از 20ساعت قبل یک نفر دیگر هم در آن بر اثر تیراندازی کشته شده بود.

میامی‌هرالد:

مساله هزینه‌های میلیونی شهردار اوپا‌لوکا واقع در فلوریدا یکی از تیترهای صفحه اول این روزنامه است. بر این اساس، اوپالوکاشهری در میامی ایالت فلوریداست که در سال۱۹۲۶ بنا شده است. این شهر طبق سرشماری سال۲۰۱۰ میلادی، 15هزار و 219نفر جمعیت داشته و مساحت آن نیز 6/11کیلومتر مربع است. آن‌طور که این روزنامه گزارش داده است، شهردار این منطقه هزینه‌های بسیاری برای شهر صورت داده و این در حالی است که اخیرا به این شهر درخصوص احتمال بحران مالی هشدار داده شده بود.

مارکا:

تیتر یک این روزنامه ورزشی اسپانیایی زبان به بازی رئال مادرید و اسپانیول در هفته چهارم لالیگا اشاره کرده است. در عین حال، در بخشی از این روزنامه مساله مرگ دلخراش دوچرخه‌سوار ایرانی در پارالمپیک ریو2016 به چشم می‌خورد. بهمن گلبارنژاد، دوچرخه‌سوار 48ساله ایرانی در روز نهم پارالمپیک جان خود را از دست داد. مارکا به‌طور مفصل به این موضوع پرداخته و صحبت‌های مسوول بازی‌ها و رییس انجمن بین‌المللی دوچرخه سواری را نیز منتشر کرده است. کارلوس نوزمان، مسوول بازی‌های ریو2016 در این رابطه عنوان کرده است: این خبر بدی برای ورزش و برای جنبش پارالمپیک است. قلب و دعای ما همراه خانواده‌ بهمن، هم‌تیمی‌ها و همه‌ مردم ایران است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر