سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش
سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگیها در بین شرکتهای ارایهدهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت. به گزارش «تعادل» از سایپانیوز، مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر افزود: در سال رونق تولید و با تلاش شبکه نمایندگیها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگیهای ارایهدهنده خدمات پس از فروش شد. بهزاد پناهی ادامه داد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن 600 نمایندگی مجاز و کسب امتیاز 88 در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز 86 در ارزیابی خودروهای سنگین (زامیاد)، موفق به کسب مقام اول در بین 45 شرکت ارایهدهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت تعمیرگاههای مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاههای سبک و سنگین کل کشور به ترتیب 83 و 76 بوده است. پناهی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آییننامه قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیاد را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در ارزیابی سال 1397 بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، 330 نمایندگی این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت شبکه از شرکتهای خدمات پس از فروش، موفق به کسب مقام نخست در بین شرکتهای تولیدکننده خودرو شده است.