دو تغییر دیگر در وزارت صمت

۱۴۰۲/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۰۴۷۴

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی فرشاد مقیمی را به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد. خبرگزاری تسنیم، براساس حکم عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. پیش از این علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بود که این مسوولیت را امروز به فرشاد مقیمی واگذار کرده است.

«عباس علی آبادی» همچنین در حکمی «محمدرضا موثقی نیا» را به عنوان به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد. از سوابق موثقی‌نیا می‌توان به رییس هیات‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد.پیش از این، امیر خرمی شاد ریاست هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت.

 

ارسال نظر