برگزاري مجامع شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ۰۱:۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۰۲۲۵۳

ولي‌الله جعفري، مدير نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس مصوبه شوراي عالي بورس مجامع شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت به دو شكل حضوري و الكترونيكي امكان برگزاري دارد.

ولي‌الله جعفري، مدير نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس مصوبه شوراي عالي بورس مجامع شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت به دو شكل حضوري و الكترونيكي امكان برگزاري دارد. حضوري يعني اين امكان وجود دارد كه همانند سابق و به شكل سنتي سهامداران در مجمع حضور داشته باشند البته در هر صورت راي‌گيري الكترونيكي خواهد بود يعني امكان سخت افزاري فراهم است تا سهامداران بتوانند اعمال راي كنند. اين مقام مسوول در ادامه عنوان كرد: شيوه الكترونيكي هم يعني سهامداران از طريق سامانه ديما بدون طي كردن مسافتي به سامانه مراجعه و مي‌توانند در مجمع حضور داشته و اعمال راي كنند و همچنين مي‌توانند وكالت دهند.
جعفري در خصوص مزيت حضور سهامداران در مجامع گفت: سهامداران مي‌توانند با حضور در مجامع شركت‌هاي استاني سهام عدالت به ميزان مالكيت خودشان اعمال راي كنند و اگر سوالي داشته باشند بپرسند و نسبت به دارايي خود اعمال اختيار كنند.
او با اشاره به اين نكته كه بر اساس مصوبه شوراي عالي بورس مجامع شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت بايد تا ابتداي شهريور ۱۴۰۳ به اتمام برسد. گفت: اگر مجامع به هر دليلي برگزار نشود مجدد بايد مصوبه شوراي عالي بورس را بگيريم و در خصوص آنها تصميم گرفت.

ارسال نظر