تخفيف‌هاي شهرداري به بانوان به مناسبت هفته زن

۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۰۱:۲۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۳۹۳۵

شهرداري تهران به مناسبت روز مادر و هفته گراميداشت مقام زن مجموعه‌اي از تخفيفات را براي بانوان تهراني در نظر گرفته است. به گزارش ايسنا، شهرداري تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه‌اي از تخفيفات را براي بانوان شهر تهران در نظر گرفته است! به‌گونه‌اي كه بازديد بانوان از تالارهاي هفتگانه و پانوراماي موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس از سه شنبه ۱۲ دي ماه تا جمعه ۱۵ دي رايگان است.

شهرداري تهران به مناسبت روز مادر و هفته گراميداشت مقام زن مجموعه‌اي از تخفيفات را براي بانوان تهراني در نظر گرفته است. به گزارش ايسنا، شهرداري تهران به مناسبت روز زن و روز مادر مجموعه‌اي از تخفيفات را براي بانوان شهر تهران در نظر گرفته است! به‌گونه‌اي كه بازديد بانوان از تالارهاي هفتگانه و پانوراماي موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس از سه شنبه ۱۲ دي ماه تا جمعه ۱۵ دي رايگان است. همچنين به مناسبت گراميداشت هفته زن، مجموعه اراضي عباس آباد از ۱۳ تا ۱۹ دي تخفيف ۴۰ درصدي بازديد از گنبد مينا، تخفيف ۵۰ درصدي از شهربازي، بازديد رايگان از كتابخانه نادر ابراهيمي، تخفيف ۳۵ درصدي استخر چهار فصل بوستان بهشت مادران را در نظرگرفته و تخفيف ۱۵ درصدي مجموعه باغ كتاب نيز تنها براي دو روز ۱۲ و ۱۴ دي ماه اختصاص داده شده است.
استفاده از مجموعه‌هاي آبي در سانس تفريحي در روزهاي ۱۲ تا ۱۴ دي ماه با تخفيف ۵۰ درصدي امكان استفاده از مراكز ورزشي وابسته به شهرداري تهران براي بانوان در نظر گرفته شده است. اين در حالي است كه از ۱۶ تا ۱۸ دي (شنبه تا دوشنبه هفته آينده) هم بانوان مي‌توانند در صورت رزرو اينترنتي از برج ميلاد بازديد رايگان داشته باشند.
در ادامه مجموعه تخفيف‌هاي شهرداري تهران براي روز مادر و هفته گراميداشت مقام زن بايد گفت كه بازديد رايگان بانوان به همراه خانواده از خانه موزه سيمين و جلال، موزه اخوان ثالث از ۱۳ تا ۱۹ دي رايگان خواهد بود و در روز ميلاد حضرت زهرا -روز ۱۳ دي- نيز استفاده رايگان بانوان از مترو و اتوبوس‌هاي تندرو و همچنين استفاده رايگان از پرديس‌هاي سينمايي ملت، راگا و تماشا ممكن شده بود.

ارسال نظر