خبر جديد از وضعيت بازار شب عيد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۰۱:۴۲:۴۱
کد خبر: ۳۰۸۲۸۱

علي بهرمند، رييس اتحاديه قنادان تهراندر واكنش به اظهارات اخير معاون اول رييس‌جمهور خطاب به اصناف مبني بر اينكه «اين شب عيدي انتظار داريم با هماهنگي دولت بازار را مقداري كنترل كنيد.»

علي بهرمند، رييس اتحاديه قنادان تهراندر واكنش به اظهارات اخير معاون اول رييس‌جمهور خطاب به اصناف مبني بر اينكه «اين شب عيدي انتظار داريم با هماهنگي دولت بازار را مقداري كنترل كنيد.» در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: خوشبختانه ما هم‌اكنون مشكل خاصي براي تامين نياز‌هاي شب عيد و ماه مبارك رمضان نداريم و بسياري از مواد اوليه مورد نياز صنف ما بدون توجه به قيمت‌ها به وفور وجود دارد. به همين دليل معتقدم دولت تنها مي‌تواند نقش نظارتي را در بازار داشته باشد و همه‌چيز را به فعالان صنفي و بازاريان بسپارد.
وي ادامه داد: البته به موازات اينكه دولت همچنان مشغول انجام امور و مسووليت‌هاي خود براي تامين كالا‌هاي اساسي و نياز مردم است، ما نيز به نحو احسن آماده تامين نياز عيد و ماه مبارك رمضان شده‌ايم و در واقع هر بخش و سازمان دولتي يا خصوصي به كار‌هاي خود متمركز شده است. اين بدان معناست كه دولت و اصناف و بازاريان همچنان با هماهنگي يكديگر به استقبال نوروز و ماه مبارك رمضان مي‌روند و مشكل خاصي براي تقاضاي روز‌هاي آتي نيست.
بهرمند با توجه به ايام پيش رو؛ به لزوم حمايت بيشتر دولت براي تامين شكر اشاره كرد و گفت: با وجود تامين بخش عمده‌اي از مواد اوليه مورد نياز، همچنان در تهيه شكر با قيمت مناسب و به موقع با مشكل روبرو هستيم كه اميدوارم دولت با ابلاغ دستورات لازم به جهاد كشاورزي، زمينه رفع فوري نياز ما را فراهم كند. به جز اين مورد در روند تهيه هيچ يك از مواد اوليه خود مشكلي نداريم و اميدواريم با نظارت دولت بتوانيم نياز‌هاي مردم را به خوبي تامين كنيم.

ارسال نظر