آسيب‌هاي ناشي از اختلال بي‌سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۱:۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۰۸۵۴۰

امير نديري درباره اختلال بي‌سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس و ناشي از بروز مشكل در مديريت فناوري بورس گفت: اين اتفاق و مشكل فني بازار فرابورس در حالي اهالي بازار سرمايه و سرمايه‌گذاران را سراسيمه كرد كه در خصوص دليل اتفاق پيش‌آمده نمي‌توان اظهارنظر خاصي داشت اما آسيب‌هایي وارد شد.

بورس پرس| امير نديري درباره اختلال بي‌سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس و ناشي از بروز مشكل در مديريت فناوري بورس گفت: اين اتفاق و مشكل فني بازار فرابورس در حالي اهالي بازار سرمايه و سرمايه‌گذاران را سراسيمه كرد كه در خصوص دليل اتفاق پيش‌آمده نمي‌توان اظهارنظر خاصي داشت اما آسيب‌هایي وارد شد.
وي افزود: توقف روند صعودي شاخص از هفته گذشته، افزايش بي‌اعتمادي سرمايه‌گذاران به نقدشوندگي بورس، اختلال در معاملات اوراق با درآمد ثابت و اوراق دولتي و اخزا به دليل لزوم نقدشوندگي بالا از جمله اين آسيب‌ها بود و چنين ريسك تحميل شده‌اي، بازار سهام را با چالش تازه‌اي روبرو كرد. نديري ادامه داد: چنين اتفاقاتي، حقيقت صعود و سمت و سوي بازار هنگام افزايش تقاضا را مي‌گيرد و با اما و اگرهاي زيادي روبرو مي‌كند. بنابراين انتظار مي‌رود رويدادهاي از اين دست كمرنگ‌تر شوند تا اميد از دست رفته سرمايه‌گذاران مانند برگ‌هاي پاييزي فرو نريزد.

ارسال نظر