اعلام آمار شكايت كاربران تلفن همراه و ثابت و اينترنت

۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۴:۰۱:۲۷
کد خبر: ۳۱۲۷۵۸

آمار شكايت كاربران تلفن همراه و ثابت و اينترنت ثابت و همراه طي سال‌هاي ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ در گزارش اخير رگولاتوري اعلام شد.

آمار شكايت كاربران تلفن همراه و ثابت و اينترنت ثابت و همراه طي سال‌هاي ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ در گزارش اخير رگولاتوري اعلام شد. به گزارش مهر، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در آخرين شماره از فصلنامه اين سازمان، گزارش شاخص‌هاي آماري بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات را تا پاييز ۱۴۰۲ منتشر كرد كه بخشي از اين گزارش به شكايات ثبت شده كاربران از تلفن همراه، تلفن ثابت، پهن باند ثابت و پهن باند سيار مربوط مي‌شود.
 در آخرين گزارش رگولاتوري، آمار شكايات كاربران طي سال‌هاي ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ گردآوري شده است و بر اساس آن تعداد شكايات ثبت شده تلفن همراه در تابستان سال ۱۳۹۹، ۹۸۱۵ بوده كه در پاييز سال ۱۴۰۲ اين آمار به ۱۰۳۶۵ رسيده است. آمار شكايت كاربران در خلال سال‌هاي ۹۹ تا ۱۴۰۲ در بيشتر فصول كاهشي و در چند ماه افزايشي
 بوده است. 
همچنين در بخش تلفن ثابت، آمارهاي ثبت شده حاكي از آن است كه در پاييز سال ۱۳۹۹، ۱۰۹۶۳ مورد شكايت ثبت شده و اين تعداد در تابستان سال ۱۴۰۲ به ۲۰۷۹۷ افزايش يافته است. آمار شكايات مشتركين پهن باند ثابت در تابستان ۱۳۹۹، ۲۱۱۳۶ مورد بوده كه اين تعداد در پاييز ۱۴۰۲ كاهشي شده و به ۱۳۰۸۸ رسيده است. مقايسه آمار اين حوزه طي سال‌هاي ۹۹ تا ۱۴۰۲ نشان‌دهنده كاهشي بودن روند ثبت شكايت حوزه پهن باند ثابت بوده است. در بخش پهن باند سيار نيز آمار رگولاتوري حكايت از آن دارد كه شكايات مشتركين در پاييز سال ۱۳۹۹، ۳۸۶۲ بوده و پاييز سال ۱۴۰۲ اين آمار كاهش يافته و به ۲۴۷۹ رسيده است.

ارسال نظر