دماي برخي نقاط استان بوشهر به بالاي ۵۰ درجه رسيد

۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۰۱:۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۱۵۱۶۷

بيشينه دماي هواي آب‌پخش، شبانكاره در دشتستان بالاي 50 درجه و شهرهاي برازجان، اهرم و خورموج بين 48 تا مرز 50 درجه سلسيوس ثبت شده است.

بيشينه دماي هواي آب‌پخش، شبانكاره در دشتستان بالاي 50 درجه و شهرهاي برازجان، اهرم و خورموج بين 48 تا مرز 50 درجه سلسيوس ثبت شده است. معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي استان بوشهر از ثبت دماي هواي برخي از شهرهاي دشتستان بالاي ۵۰ درجه خبر داد و گفت: رطوبت ۳ شهر بوشهر، عسلويه و خارگ ۹۱ درصد ثبت شده است.  زهرا راستگو اظهار داشت: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد تا آخر هفته جاري با وزش باد جنوبي روي خليج‌فارس، سواحل استان بوشهر به ويژه مناطق شمالي و مركزي متلاطم خواهد بود.
 او با اشاره به بارش پراكنده باران در اواخر هفته جاري تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود اواخر هفته جاري با فعاليت سامانه ناپايدار جوي در استان بوشهر، وقوع بارش پراكنده باران در برخي نواحي شمالي و مركزي استان بوشهر مورد انتظار است. 
معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي استان بوشهر امروز جهت وزش باد در استان بوشهر را غالباً جنوب شرقي تا جنوب غربي اعلام و خاطرنشان كرد: سرعت وزش باد در استان بوشهر به ويژه روي خليج‌فارس تا 46 كيلومتر در ساعت پيش‌بيني شده است.

ارسال نظر