از سرگيري پروازهاي تهران - ايروان پس از 15 سال

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۰۰:۲۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۶۰۳۴

در اقدامي مهم و با هدف تقويت روابط فرهنگي و اقتصادي، هواپيمايي -كاسپين پس از ۱۵ سال وقفه، پروازهاي مستقيم خود در مسير تهران - ايروان را از سر گرفت. نخستين پرواز اين مسير با حضور مقامات و مسافران مشتاق انجام شد و از اين پس، در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه به صورت منظم انجام خواهد شد.  

در اقدامي مهم و با هدف تقويت روابط فرهنگي و اقتصادي، هواپيمايي -كاسپين پس از ۱۵ سال وقفه، پروازهاي مستقيم خود در مسير تهران - ايروان را از سر گرفت. نخستين پرواز اين مسير با حضور مقامات و مسافران مشتاق انجام شد و از اين پس، در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه به صورت منظم انجام خواهد شد.  به گزارش ايلنا، افتتاحيه اين پرواز‌ها با استقبال و غافلگيري مسافرين در فرودگاه امام خميني (ره) تهران همراه شد و هواپيمايي كاسپين هدايايي به رسم يادبود به مسافران خود اهدا كرد.  

با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي مستمر مديريت هواپيمايي كاسپين، مجوز برقراري اين پرواز‌ها پس از ۱۵ سال صادر شد. اين پروازها با استفاده از ناوگان هواپيماهاي بوئينگ B737 و MD83 انجام مي‌شود و نويدبخش فصل جديدي در روابط حمل‌ونقل هوايي بين دو كشور است.  برقراري اين مسير هوايي نه تنها باعث تسهيل در رفت‌وآمد مسافران و تجار خواهد شد، بلكه به‌شدت به توسعه گردشگري، تبادلات فرهنگي و تقويت پيوندهاي اقتصادي بين #ايران و ارمنستان كمك خواهد كرد. اين پروازها امكان دسترسي سريع‌تر و راحت‌تر به مقصدهاي مختلف را فراهم مي‌كند و به تبع آن، حجم مسافران و تبادلات تجاري نيز افزايش خواهد يافت.  با توجه به اهميت استراتژيك ارمنستان در منطقه قفقاز و روابط تاريخي و فرهنگي ميان دو كشور، از سرگيري پروازهاي مستقيم هواپيمايي كاسپين مي‌تواند به عنوان پلي براي تقويت همگرايي منطقه‌اي و افزايش تعاملات فرهنگي و اجتماعي عمل كند. اين اقدام همچنين مي‌تواند به توسعه پايدار اقتصادي و افزايش همكاري‌هاي چندجانبه در زمينه‌هاي مختلف منجر شود.  هواپيمايي كاسپين در يك سال اخير با اضافه كردن هواپيما‌هاي تحت چك به ناوگان فعال خود تلاش كرده است تا با كمترين تاخير پروازي، خدمات بهتري به مسافران ارايه دهد. همچنين، با گسترش مقاصد پروازي به نقاط مختلف، كاسپين در مسير گسترش خدمات رساني است. بازگشايي مسير 
تهران - ايروان تنها يكي از اين گام‌ها است و نشان‌دهنده عزم و اراده اين شركت در پيشبرد اهداف توسعه‌اي خود است.

ارسال نظر